فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گزارش کارآموزی سازمان فنی وحرفه ای


» :: اعلام کارآموزی سازمان فنی وحرفه ای

مقدمه :

ماشین بافندگی پروژکتایل در آغاز دهه 50 رسیده بازار شد و هنوز بازهم در سراسر جهان به کارمی رود. به دلیل نوآوری های پیوسته و استفاده از جهاز های الکترونیکی پیشرفته و نیز استفاده از ریزپردازنده از بهر نظارت و بازدید وسایل مختلف این ماشین سطح بازده خوب و قابلیت کارکرد زبرین به دست آورده است. این ابزار به سمت خصوص در حوزه ماشین های با عرض شانه زیاد جای خود را تثبیت کرده است.

در این ابزار بافندگی، پودگذاری به وسیله پرتابه های گیره دار کوچکی به سمت آوازه پروژکتایل انجام می گیرد که تعداد آنها بستگی به پهنا بافت دارد. این پرتابه ها به وسیله نخ بست های خود بند پود را از بوبین های ارجمند حرف پیچش گرفته و آن را از دهانه تار در یک جهت می گذراند. پروژکتایل به نوبت عمل می کند و به صورت پی باب پی پرتاب می شود. بنابراین یکی پس از دیگری تحرک کرده و باب فضا یک جاده پیوسته و حلقوی را تعریف می کند. که گویی بر روی یک زنجیره نقاله قرار گرفته اند. پروژکتایل اول پود را به سمت صورت یک ادامه در عقب خود گرفته و نگه می دارد. سپس به سمت وسیله مفتول ای ترشن بار پرتاپ می شود. پروژکتایل از مصب تار عبور کرده و بند پود را از اندرون نخ های تار می کشاند و پس از آن پایین می افتد و به وسیله قسمتی که از زیر ردیف بند های تار عبور باده کند با سرعتی کمتر به نقطه آغاز خویش برمی گردد. در اینجا پروژکتایل برای ستاندن پود جدید به سمت جا پرتاپ می رود. همزمان پروژکتایل های دیگر پی در پی حرکت کرده و همین ادا را انجام می دهد.

1- تاریخچه سازمان آموزشی فنی و پیشه ای:

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خویش به وزارت کار و امور مدنی که از ادغام سه اداره آموزشی در 1359 و به منظور ارائه آموزش های فنی و پیشه ایا تشکیل گردیده و براساس بیش از ده قانون موضوعه و ماده 151 قانون برنامه سوم و تنفیذ آن باب برنامه چهارم مدیر اماکن‌متبرکه آموزشهای فنی و حرفه ای کوتاه مدت بوده و فعالیت های آموزشی خویش را در دوبخش دولتی و غیردولتی ادا می نماید.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.