آماج اصلی این طرح، امعان آسیب های ناشی از تلفن همراه و اینترنت بر روی دانش آموزان می باشد . حرف اجرا این تحقیق می خواهیم علل استفاده نادرست از این وسایل را بفهمیم و تاثیراتش را بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و نحوه ی رفتار وی با دیگران را بررسی کنیم و این را بفهمیم که آیا جنس فرد در استفاده کردن از این وسایل تاثیر دارد یا نه و اینکه کدام یک بیشترین استفاده را از این وسایل دارند . حرف انجام این پژوهش می خواهیم والدین را ر این زمینه آگاه تر کرد. حرف بتوانند کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند. در این بازجست که حرف استفاده از روش اسنادی و پیمایشی و با بکار گیری پرسشنامه از نمونه ای به حجم 100 نفر از دانش آموزان دبیرستانی شهرستان فراشبند به عمل آمده است، با استفاده از برنامه SPSS مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفته و به جز دو فرضیه رابطه بین پرخاشگری و نیز دروغگوئی که با متغیر اصلی رابطه ی معنادار نداشتند، بقیه ی متغیرها که شامل آسیب های روانی، کنترل اجتماعی، خشونت، عدم تمرکز و اختلال خواب با متغیر اصلی رابطه ی معناداری داشتند.
جوهره ج
فصل اول – کلیات
1-1- مقدمه 2
1-2- تاویل مسأله 3
1-3- ضرورت و اهمیت پژوهش 6
1-4- اهداف بازجست 7
1-5- تعاریف متغیرها 8
1-6- فرضیه های پژوهش.10
فصل دوم – ادبیات و پیشینه ی تحقیق
2-1- مبانی نظری 12
2-2- تحقیقات پیشین 32
2-2-1- تحقیقات داخلی 32
2-2-2- تحقیقات خارجی 37
2-3- مدل پژوهش 42
فصل سوم – روش تحقیق
3-1- طرح پژوهش 44
3-2- جامعه، نمونه، آیین نمونه گیری 44
3-3- روش جمع آوری اطلاعات 45
3-4- ابزار پژوهش 45
3-5- ویژگی های ابزار پژوهش 45
3-6- آیین های آماری در تجزیه و تحلیل 46
3-7- تعاریف 46
دوران چهارم - تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- آمار توصیفی 49
4-2- آمار استنباطی 49
فصل پنجم – نتیجه گیری
5-1- خلاصه و پاداش گیری 71
5-2- انحصار های بازجست 74
5-3- پیشنهادات 75
منبعها و مأخذ 76
ضمائم 79