فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

تحقیق هدفمندی یارانه ها و آثار تورمی آن


» :: تحقیق هدفمندی یارانه ها و آثار تورمی ثانیه
این تحقیق در فرمت وردword و در 14 صفحه میباشد

تعریف‌های مختلفی از تورم وجود دارد که همه آنها تقریباً بیانگر یک موضوع هستند: تورم بند است از افزایش دائم و بی رویه سطح عمومی قیمت کالاها و خدمات که باب نهایت به سمت کاهش قدرت خرید و نابسامانی اقتصادی می‌شود                                            .

یارانه چیست؟

تماماً یارانه به سمت کمکی گفته می شود که اقبال ها برای استعانت به مردم کشورشان به انها پرداخت می کنند و به دو صورت نقدی و غیر نقدی می باشد.                                 

 یارانه غیر نقدی: به یارانه ای گقته می شود که اقبال از بهر پایین اوردن قیمت کالاهای ضروری بسان خبز و حامل های انرژی (برق، گاز، بنزین و ...) می پردازد. مشکل این آیین این است که افراد پردرامد اجتماع که معمولا حدود 20% سامان را تشکیل میدهند بیش از 80% یارانه را به خویش اختصاص میدهند                                           .

سوبسید نقدی: این نوع یارانه بصورت وجه نقد و از بهر اقل کردن اختلاف طبقاتی موجود در جامعه به افراد کم درامد جامعه پرداخت باده شود .

یارانه هدفمند چه نوع یارانه ای است؟

یارانه هدفمند (هدفمندی سوبسید ها) معمولاً بصورت یارانه نقدی به بستر کم درامد جامعه و برای کاهش بعد طبقاتی پرداخت می گردد.

هدفمند کردن یارانه ها و مشکلی به سمت آوازه تورم :

حرف سال 2008، اغلب کشورهای جهان قانون هدفمندی یارانه ها را ادا کرده و در افزون‌تر مواقع، ابتدا با مشکلات اقتصادی از تمام تورم غیرقابل کنترل مواجه شده اند که این مشکلات با اتخاذ سیاست های صحیح مرتفع گشته است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.