فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گزارش کارآموزی حسابداری بانک


» :: اعلام کارآموزی حسابداری بانک

قبل از پیدایش پول باب جوامع بشری انسانها از بهر داد و ستد کالا از کالاهایی استفاده می کردند که نقش واسطه آشکار اروس ها را ایفا می کرد ؛ ولی این راه مبادله بسیار آغازین و غیر قابل امتداد دادن بود  چرا که معایب زیادی داشت

 از جمله  اینکه عدم توانایی اسم واقعی ارزش کالاها و خدمات مبادله شده – عدم تقسیم پذیری بطور ظریف مثلآ هنگامی که کالای واسطه گوسفند بود و مقدار کالای مبادله شده کمتر از یک گوسفند تام بود و قرار عدم گوسفند تقسیم شود – عدم نیاز ارایه دهنده کالا و خدمات به کالای واسطه و یا ابهام‌آمیز آبستنی و شیرینی کالای واسطه و یا پیدا اجرا کردن محل مناسب برای ذخیره آن .

علاوه بر این اگر قرار حیات مبادلات گسترش پیدا کند ممکن حیات کالای واسطه مورد نظر برای تجارت و داد و ستد بیشتر به سمت مقدار کافی در محل بود نداشته باشد .

همه این مشکلات و مشکلات بسیار دیگری  انگیزه شد تا اسکناس در شکل اولیه خود بوجود آید .

 

با بوجود آمدن پول از کالا فلزات پرارزش ( طلا و نقره ) بود که تجارت و داد وستد رشد بیشتری آشکار کرد ومشکل حجم زیاد کالاهای واسطه و ایضاً تقسیم ناپذیری و ذخیره ناپذیری آن حل شد .

ارزش این سنخ پولها برابر با ارزش  ذاتی آنها حیات یعنی بسته به مقدار طلا یا نقره بکار رفته باب ساخت آن ارزش پول تعیین باده شد .

 

در این دوران بود که مشکلات دیگری برای تجارت سابق آمد از جمله جابجایی و نگهداری  این پولها که امکان سرقت ثانیه انبوه زیاد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.