شرح مختصر : هدف این نرم آلت مدیریت جامع به اجناس و صفت رفاه مشتریان می باشد. سیستم از ۳ بخش که شامل: انباردار، کاربر (فروشنده) و تدبیر تشکیل شده است که اجناس وارده ابتدا در انبار نگه داری باده شود و در چهره نیاز به فروشگاه فرستاده می شود. فروشنده مسئول نظارت بر اجناس میباشد، همچنین تکلیف ی درج مشتریان بر عهده ی فروشنده می باشد.فروشنده باید اطلاعات مربوط به مشتریان را باب جهاز نگهداری کند.وهمچنین در صورت کسری اروس در فروشگاه اسم کالا را ثبت آهسته تا در وقت مطلوب از انبار به سمت فروشگاه اضافه گردد. انباردار مسئول ثبت کالاها ی انبار باده باشد و در صورت دریافت استدعا کالا از سوی فروشنده بلافاصله کالای مورد نظر را از بهر فروشگاه فراهم می آهسته و در صورت عدم وجود کالا در انبار برای اسم درخواست خرید کالای مناسبت نظر را می فرستد. اسم ناظر بر قید اطلاعات مربوط به سمت کالاها و مشتریان است و ماهانه میتواند ضرر و زیان فروشگاه را احتساب کند همچنین اسم کالای مورد نیاز را برای انبار فراهم می کند. درضمن تنها مدیر میتواند موجودی صندوق را مشاهده کند. و قیمت کالاهارا استحاله دهد. به صورت کلی هر کدام از این بهر شامل این زیر سیستم ها باده باشد:
کاردان
نمایش لیست فروش
گزارش گیری
اصدار فاکتور
فروش اقمشه
جستجو و مشاهده در بین لیست مشتریان
ثبت مشتریان دارای بدهی
ثبت کالاهای باب صورت عدم وجود
انبار دار
ثبت کالا های وارده
ثبت کالاهای کسری باب خزانه
مدیریت
مشاهده کالاهای وارده
گزارش گیری مالی
محاسبه استفاده و زیان
امتیاز هویت فروشندگان (منظور اجازه و ساخت یک پنل کاربری برای فروشندگان)
ارائه پول صندوق
ارز گذاری کالا
دید فروش
دید کردن کسورات فروشگاه
نمایش سود نسبت به سمت هر اروس