فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

افزایش بازدید واقعی سایت و وبلاگ


» :: افزایش بازدید واقعی سکوی پرتاب موشک و وبلاگ

اشل برگ یا (Page Rank) به سمت فناوری گفته می‌شود که حرف پایه آن موتورهای جستجویی همچون گوگل وب‌ سکوی پرتاب موشک هایی که به هدف پژوهنده نزدیکترند را در رده‌های بالاتری نسبت به دیگران قرار می‌دهد.

1

حرف این آیین کاربرانی که کلمه ویژه‌ای را استفسار می‌کنند می‌توانند ابتدا وب سایت هایی رو ببینند که هم به سمت خواسته آنها نزدیکتر است و بازهم بازدید بیشتری داشته‌اند.

البته به بجز گوگل شرکت‌های دیگری بازهم به رتبه دهی سایتها می‌پردازند، که یکی از آنها الکسا یک سایت معتبر بین‌المللی و دارای جدول رتبه جهانی از بهر سایت‌ها می‌باشد و الگوریتم بالا بردن اشل سایت‌ها را حرف اساس تعداد درست بازدید کنندگان انجام می‌دهد. این رتبه بندی شماره‌ای بین 1 حرف این‌همه میلیون می‌باشد و هر چه این شماره به 1 نزدیکتر باشد رتبه وبسایت شما بالاتر است.

2

رقیق افزاری که قصد معرفی اون رو دارم یک نرم افزار افرایش بازدید واقعی از وب سایت است به سمت طوری که به سمت محض قرار دادن لینک وب سایت خود باب داخل رقیق افزار به سرعت متوجه بالا رفتن آمار بازدید از سایت یا وبلاگ خواهید شد.

این برنامه با در انتخاب داشتن آی اساس پروکسی های بسیار و حرف استفاده از اونها (از طریق سرچ کلمات کلیدی از اندرون گوگل که اندرون نرم آلت بهش میدید!) به سمت سایت یا وبلاگ شما باب طول روز به طور ادامه‌دار تارک میزنه و همین امر موجب میشه که رتبه سایت شما به طور چشم گیری اسم بره.

3

این رو بازهم افزون کنم که عده ای از دوستان با تغییر آیتم های این رقیق افزار به فارسی و عوض اجرا کردن نام نرم افزار (همچون Heavy Traffic و...) دستکاری های سودجویانه هم در قسمت کدها یا سورس اصلی برنامه انجام داده اند. این باب صورتی هست که برنامه من سورس حقیقی (Source) انگلیسی لسان رقیق افزار هست و هیچ دستکاری اضافی درون اون صورت نگرفته.

4

پس از ابتیاع این نرم افزار، یک نرم آلت دیگر حرف کارایی های بسیار، که حاوی مجموعه ای منحصر به فرد برای بهبود قالب سایت باده باشد و توسط آن می توانید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید، به سمت رایگان به سمت شما هدیه داده خواهد شد.

در توضیح این هدیه کوچک:

  • تجزیه و تجزیه خودرو های جستجو به منظور تعیین ضوابط و ملاک های رتبه بندی سایت شما
  • پیدا کردن کلمات کلیدی اخیر و امیدوار کننده در ماژول کلمات کلیدی
  • ایجاد اسناد HTML بهینه سازی شده
  • دید قید سایت های لینک دهنده به سایت شما
  • تولید گزارش ها و آمارهای دقیق با آرم و فرمت مناسبت تماشا شما
  • بهبود موقعیت وب سایت شما با تبدیل لینک
  • دستیابی به سمت اشل بندی بالاتر در موتورهای جستجو
  • اندازه گیری رتبه سایت با امعان 100%
  • مقایسه موقعیت سایت شما با موقعیت سایت های حریف
  • آگاهی از اینکه چه حوزه هایی از سکوی پرتاب موشک شما در حال حاضر بهینه سازی شده و چه بخش هایی نیاز به بهبود بیشتر دارند



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.