مقدمه:
بیشتر طراحان وب از نشانه نظر تماشا خود به طراحی وب می پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات آشکار و با تبلیغات انبوه نشان دهند. به هر جهت اینترنت برای شما ایجاد تجارت ونیز قابلیتی برای ارتباط نزدیک ارائه می دهد .
کاربران
میتوانند اطلاعات و محصولاتی را که باب خور نیازشان میباشد را پیدا کنند.
باب این دوره شما با انواع ابزار های طراحی آشنا خواهید شد و به سمت طبیعت آنها نیز پی
خواهید برد . اینترنت معمولی ترین رسانه واسطه ای است که کاردان را آماده میسازد که
تصمیم بگیرد که چاه اطلاعاتی را میخواهد و باید برای رسیدن به آن به سمت کجا مراجعه
کند. این امر انگیزه میشود که بر خلاف رسانه های انتشاری، اینترنت یک رسانه تبادلی (
دو بدیع ) تلقی شود.
اکثراً رسانه ها تاثیر گذار هستند و هدف آنها ایجاد علاقه کافی است تا اینکه که
سرانجام بتواند تبادل پسندیده راانجام دهند.
ماهیت خواندن یک مجله و یا دیدن برنامه های تلویزیون ذاتی و بالفطره نیست و
معمولاً کار انفرادی است. در اصل ادا خواندن مطبوعات یا تماشای پروگرام های
تلویزیونی بالفطره عملی تبادلی نیست و در حقیقت بین عمل خواندن یا تماشای تلویزیون
با عمل تبدیل تفاوت وجود دارد. عزب تبدیل انجام شده در مورد خوانندگان و بینندگان
، گرفتن اطلاعات از طریق خواندن یک کتاب یا نشریه هفتگی یا تماشای برنامه تلویزیون است. (
بصورت یک طرفه)
بنابراین ایجاد اطلاعات جهت رسانه های گروهی به راهکارهای متفاوت تری انتساب به
ایجاد دادهها مربوط به سمت اینترنت نیاز دارد.
مشاهدات بی عیب اینترنت مانند درج رویداد بر روی مرورگر وب ،دلالت حرف درخواست
کاربران و اثر سرور دارد. به عبارت دیگر اجرا یک داد و ستد و تبدیل می باشد.
بعلاوه
با این طبیعت، اینترنت نمیتواند بصورت خطی عمل کند. اگر کاردان تصمیم به انجام داد
و ستد و تبادل داشته باشد، ابتدا باید به سایت راهنمایی و هدایت شود، و سپس برای
تجارت در سایت بماند و پرسه کند و باب پایان دوباره به سایت بازگرددو نیز باید در
نظر داشت که کاردان میتواند برای انجام داد و ستد در هر آن به هر سایت دیگری
احاله نماید.