فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

میهن استور - خرید پستی عینک لوییس ویتون - Louis Vuitton


توضیحات

عینک لوییس ویتون - Louis Vuitton

با عینک پیشه ای لوییس ویتون جذاب تر از همیشه شوید

با طراحی متفاوت متناسب برای چهره های مختلف


همراه با کیف و حوله اورجینال

با قیمتی استثنایی و باورنکردنی


چشمان شما باب توانایی زیبایی همراه با عینک بی نظیر لوییس ویتون

شیک ، زیبا ، با استاندارد روز عرضه شده توسط کمپانی Louis Vuitton


تعیین شیک پوشان ...



ارز : 39000 تومان


سالهاست که از عینکهای آفتابی چاه بصورت مد و الا جهت تامین راحتی بیشتر در مقابل نور شدید، استفاده می­شود. دیده پزشکان معتقدند دلیل دیگری ایضاً برای استفاده از عینکهای آفتابی وجود دارد که آن هم تامین سلامت طولانی مدت چشمها در موقعیت­های مختلف است.
نتایج چندین مطالعه آبادی ساله اخیر نشان میدهد که ساعتها اقامت در اسباب آفتابی و بدون حفاظ کافی در مقابل چشم شانس بروز بیماریهای چشم را افزایش میدهد.
عینک آفتابی Louis vuitton، این مارک را تمام می شناسید و با آوازه لاتین مخفف LV در فروشگاه ها دیده اید. عینک آفتابی لوییس ویتون یکی از صفت ترین و معتبرترین عینک آفتابی های مردانه و زنانه در آفاق می باشد که جدیداً خوانندگان و هنرمندان بسیاری از آن استفاده می کنند. طرح‌ریزی این الگو به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. لنز این عینک از سنخ UV 400 خلاف خش با رنگ ثابت می باشد و همراه با کیف و دستمال اورجینال و 6 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است. از تهیه این عینک بی تا هرگز پشیمان نخواهید شد.


قیمت : 39000 تومان


مشخصات عینک لوییس ویتون:
- فریم : مشکی
- شیشه : دارای یووی 400
- اثاث جانبی : کیف و دستمال
- روال ارسال : به صورت پستی
- نحوه پرداخت : به مامور پست
- به همراه 6 ماه گارانتی تعویض

:: تصاویر برخی از افراد مشهوری که از این عینک استفاده می کنند ::


قیمت : 39000 تومان


طرح این عینک آفتابی متناسب با سلیقه های خاص آقایان و خانم ها باده باشد و افرادی که به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند می توانند این عینک را به صورت مستقیم از فروشگاه ما ابتیاع نمایند. بطری های این عینک دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در جلو اشعه مضر آفتاب محافظت می کند.



در سال 1988، گروهی از دیده پزشکان مطالعه­ای را بر روی 838 ماهیگیر خلیج Chesapeake اجرا دادند که سالها عمر خود را بر روی آب گذرانده بودند. ماهیگیرانی که هیچگونه پناه چشمی نداشتند در مقابل کسانی که از عینک آفتابی الا کلاه لبه ­دار استفاده می­کردند 3 برابر بیشتر به کاتاراکت (آب مروارید) مبتلا شده بودند. کاتاراکت باب حقیقت کدورت عدسی چشم طبیعی است .
بر اساس این خواندن و مطالعات دیگر، درحال حاضر دیده پزشکان توصیه می­کنند که هرگاه تا حدی درمقابل آفتاب قرار می­گیرید که احتمال برنزه شدن پوست و یا سوختگی ناشی از آفتاب نیز بالا می­رود، از عینکهای آفتابی جاذب اشعه ماورا بنفش استفاده نمایید، بویژه اگر در ارتفاعات و یا در نزدیکی استوا زندگی می­کنید.


قیمت : 39000 تومن


کالا لنز این عینک از نظر طبابت تائید شده میباشند. این عینک دارای uv 400 تام می باشد باب نتیجه علاوه بر زیبایی ، محافظت از چشم ها را در مقابل نور خورشید به خوبی انجام میدهد . متاسفانه به سمت این سوژه در ایران اهمیت خاصی داده نمیشود ولی ما به شما توصیه میکنیم حتما به چشمان خود احترام بگذارید چرا که تا پایان عمر به آنها نیاز دارید. و این نکته بسیار بااهمیت است که عینک آفتابی دارای استاندارد تام بوده و از چشمانتان محافظت کند. عینک آفتابی جز مدل نه تنها از چشم محافظت نمیکند بلکه به چشم آسیب نیز میرساند.



آیین خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه پایین و تکمیل فرم سفارش، ابتدا بار یا محصولات مورد نظرتان را درب جا الا محل کار تحویل بگیرید، سپس چهره اروس و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت دید فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

ارز : 39000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.