فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گزارش کار آموزی چاپ و تثبیت ابعادی کالا


» :: اعلام کار آموزی چاپ و تثبیت ابعادی کالا

چکیده مطالب:

این گزارش کار آموزی باب کارخانه تکمیل تهران پایون نوشته شده این کارخانه به کوه طور کلی به فعالیت چاپ و تثبیت ابعادی مشغول می باشد ، چاپ باب این کارخانه با ماشین چاپ ترانسفر صورت می گیرد و عملیات تثبیت برای چاپ ترانسفراگر از نوع Star باشد با ماشین فیکسه انجام می شود و عملیات تثبیت ابعادی و خشک کردن بوسیله استنتر صورت می گیرد . برای قماش هایی که بایست باشد تکمیل خارزنی و تیغ زنی انجام می شود. باب ابتدای کار سر تا قه دوزی و ماشین و ینچ برای تطهیر قرار داده شده است موقعیت جغرافیایی روال رسم گیری ساختمانها وطرز قرار گیری ماشین آلات به طور کامل توضیح داده شده همراه با توضیحاتی در مرود نیروی انسانی کارخانه در این اعلام کار ماشین ابزار و کارکرد هر کدام دوست با نسخه های کاری آنها توضیح داده شده اند . همچنین درباره بازده کارکرد سنخ محصولات نوع کاری که روی آنها صورت می گیرد و موردها رعایت مدل آن در کارها توضیح داده شده سیاستهای نگهداری و تعمیر ماشین الات به طور کامل بسط داده شده نحوه بازاریابی و تبلیغات کارخانه نیز همراه حرف معرفی بابا مسئول شرح داده شده است و در آخر به بررسی مشکلات کارخانه و مشکل آب مورد نیاز و پساب کارخانه پرداخته ایم


آغاز :

این اعلام باب طی کار آموزی تموز 1383 باب کارخانه تهران پایون تهیه گردیده است در این شرکت کار آموزان حرف توجه به رشته تحصیلی خود و طبق برنامة مشخص با تدقیق به برنامه زمانی دوره کار آموزی از سوی مسئولین کارخانه به سمت واحدهای مختلف معرفی می شوند و برای اینجانب که باب رشته شیمی نساجی مشغول به تحصیل هستم و حرف توجه به علاقة بنده به کار تکمیل و چاپ و رنگرزی بخش تکمیل باب نظر گرفته شد .

به همین دلیل گزارش کار اینجانب شامل بخش تکمیل افست میباشد که از تماشا مراحل و چگونگی کار در مرحله‌ها بعدی توضیح داده می شود در این قسمت گزاری به طور اجمالی و گذرا از بهر تکمیل کارخانه تهران پایون و بخش شستشو و افست و تثبیت ابعادی داده می شود .

حتماً بایست به ذکر است که باب این گزارش بیوگرافی و مشخصات کارخانه از نظر موقعیت جغرافیایی و اداری نیز توضیح داده می شود . 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.