فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

آموزش عملی و گام به گام ساخت سایت


» :: آموزش عملی و گام به گام ساخت سایت

پرورش شدنی و گام به گام ساخت و طراحی سایت به اسان ترین و بهترین روش ممکن

ار می خوای طراح سایت جفت هرچه سریع تر این فایل اموزشی را دانلود کن قیمت اصلی این کتاب 10000تومان است اما ما این را با قیمت 3500 تومان به فروش میرسانیم.


طراحی سایت و یک کسب و کار خوب

  1. ایا باده دانید طراحان سکوی پرتاب موشک چقدر درامد دارند

  2. ای میدانید با طراحی و ساخت سکوی پرتاب موشک می شود چقدر درآمد کسب کرد

  3. ایا میدانید بعضی از ادم ها از طریق طرح‌ریزی سکوی پرتاب موشک میلیاردر شده اند

  4. ای میدانید ......




حتما بخوانید

یکی از فعالیت های فریبنده در عرصۀ اینترنت طراحی سایت و ساختن صفحات اینترنتی است. در این کتاب که سابق روی شماست، می آموزید چطور باید یک سایت را جاده اندازی کرد. با روش های مختلف جاده اندازی سکوی پرتاب موشک آشنا شده و مفاهیم پایه طراحی سکوی پرتاب موشک به شما آموزش داده خواهد شد. اضافه بر آن حرف بهترین روش طراحی سکوی پرتاب موشک آشنا می شود که همان استعمال از سیستم های مدیریت محتوایی است که به بی‌آلایشی در پهنا کمترین زمان قادرید سایت خود را راه اندازی کنید.

تهیه هاست و دامنه و ایضاً نصب وردپرس (نرم افزار سایت ساز) چهر آن هم دیگر موضوعاتی است که در این کتاب به آنها اداشده شده است. کتاب با شفاهی آشکار طوری نگاشته شده است که همۀ قید کارها بتوانند از آن استفاده کنند و مطالب مفیدی را بیاموزند. کتاب پرورش شدنی و گام به گام طراحی سایت منتشر شده باب آبسال 95 می باشد و از جدیدترین فناوری ها صحبت خواهد کرد. همینک این کتاب را به رایگان دانلود کنید.


حرف خرید این فایل اموزشی طراحی وب یک رنج تخفیف در فروشگاه فایل ahmz. ir از ما هدیه بگیرید و برای گرفتن کد تقلیل 50% لطفا ایمیل خویش را درج کنید تا بتوانیم با شما تماس حاصل فرماییم.








نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.