فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گزارش کارآموزی در آموزش و پرورش سیستم حقوق و دستمزد


» :: گزارش کارآموزی باب آموزش و تادیب سیستم حقوق و دستمزد

دانلود اعلام کارآموزی در آموزش و پرورش

سوژه کارآموزی:

سیستم ادرار و اجر آموزش و پرورش ناحیه  ......

فرمت فایل: ورد برازنده ویرایش

اندازه صفحات:  48

 

 

 

 

مقدمه :

مدیریت آموزشی حرف اهمیت ترین ، مؤثرترین و ظریف ترین نوع مدیریت است که موضوع آدم در آن مناسبت بحث قرار می‌گیرد. در این زمینه و همچنین آموزش و پرورش موضوعی تحت آغاز سازمان و قوانین آموزش و پرورش ایران به این گروه واگذار شد حرف تحقیقی جامع در مناسبت آن به عمل آورده و ارائه کند . دراین تحقیق سعی برآن شده است که خود سازمان آموزش و پرورش و اجزای آن وعملکردهای متفاوت آن مناسبت بحث قرار گیرد و سپس قوانین حاکم براین سیستم آموزشی و چگونگی وضع این قوانین مناسبت توجه قرار گیرد.

دراین گزارش آغاز به سمت سیر تاریخی و تحولات نظام آموزش و پرورش پرداخته شده است و سپس به سیستم ادرار و دستمزد آموزش و پرورش ناحیه ..... پرداخته شده است.

دراین تحقیق سعی شده است قید جهات موضوع مورد بحث قرار گیرد ، البته شاید به دلیل بعضی از موانع این امکان میسر نشده باشد، از تمام این عایق‌ها می‌توان به مهمترین آنها اشاره کرد و ثانیه هم کمبود منبع‌ها ومطالب در دسترس بود ، چون بسیاری از این منابع و مآخذ باب مخزنهای بسته نگهداری می شد وعملاً امکان دسترسی به آنها به آسانی نبود.

همچنین می‌توان از کمبود زمان لازم هم نام برد ، شاید اگر دوران بیشتری هم برای تحقیق و بازهم برای عرضه کنفرانس آن در اختیار بود بسیار بهتر از آنچه که اکنون آماده شده است، فراهم می شد.

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.