» :: مقاله توسعه نظام پیشنهادها و رابطه با مولفه های عدالت تشکیلاتی و اسم مداری در بانک ها : استواری نظام پیشنهاد ها باب سازمان های مختلف خصوصی
و دولتی به عنوان ابزار مدیریت مشارکتی[1]
از بهر جمع آوری نظرات و خلاقیت های کارکنان، انگیزه رشد و شکوفایی چشمگیر در این
اداره ها گردیده است. بانک ها که عمدتا سازمان های مالی مشتری محور می باشند،
بایستی علاوه بر جذب ایده و اندیشه کارکنان خود، از پندار و نوآوری مشتریان نیز به
عنوان کارکنان خارجی، بهره مند می گردند. با توسعه انتظام پیشنهادها در بهر مشتریان
حرف چالش هایی از جور حجم بالای اطلاعات، شناسایی، طبقه بندی موضوعی و متون
بیجا چهره برو خواهند بود که با روش های اصولی می توان اکثر آن ها را مرتفع نمود.
همچنین در بسط الهیات مشارکتی بر مشتریان، بانک ها نیازمند ساختار ها و بستر های
جدید باده گردند. اسم مداری [2]
و عدالت سازمانی[3] در بانک ها
باب سایه انتظام پیشنهادها بررسی می شود که توجه به این موضوع باعث ایجاد هرچه بیشتر رضایتمندی
در کارکنان و مشتریان می گردد. حرف بررسی عدالت سازمانی بر کارکنان (مشتریان داخلی)
و مشتری مداری بر مشتریان(کارکنان خارجی) به نوعی اثر متقابل انصاف سازمانی و
مشتری مداری می توان ید یافت که با اتکا بر نظام پیشنهادها قابلیت تولید انبوه
فکر پاک و اثرگذار را دارد که به رشد سازمان منجر می گردد و اجرای این نظام توسعه
یافته فواید و اثرات باب ابعاد الوان خواهد داشت.