فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

کارآموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور شاخص های رضایت مندی مشتری در صنعت بیمه


» :: کارآموزی عدم پذیرایی از صنعت بیمه عمر در کشور شاخص های رضایت مندی اسم در صنعت بیمه

دانلود گزارش کارآموزی کارآموزی عدم استقبال از تکنیک بیمه عمر باب کشور شاخص های رضایت مندی مشتری در صنعت بیمه

فرمت فایل: ورد برازنده ویرایش

تعداد صفحات: 67

 

 

 

 

 

بخشی از متن:

عدم استقبال از تکنیک بیمه عمر در ارض

بیمه ، بدون تردید یکی  از دستاوردهای خلاقانه اجتماع بشری بمنظور مقابله با رخدادها و حوادث ناگوار است . حوادث طبیعی تا آتش سوزی ، زلزله ، سیل ، طوفان و ایضاً مصایبی همچون : فوت ، بیماری ، پیری ، ازکارافتادگی و . . . وقایعی است که از زمان های دور تمام انسانها را مورد تهدید قرارداده است. اندیشه ی ایجاد تامین درمقابل مخاطرات پیش رو از طریق همیاری و تعاون و راهکارهای از این نوع ، ریشه در ادوار تاریخ دارد. پیشرفتهای گسترده علمی و تکنولوژیکی عصرجدید نیز ارچه به سمت انسان کمک نموده است که بعضی  ازخطرات طبیعی را مهار نماید لیک خود ، خطرات جدیدی را به همراه داشته که به پوشش های حمایتی خاص نیازمند است .

صرفه حقیقی  بیمه ، دادن اطمینان به افراد باب جهت مقابله حرف خطرات احتمالی است که در قاموس  بیمه به آن ریسک انتساب می گردد . فارغ از نوع بیمه می توان حرف  بیمه علاوه بر ایجاد محیطی امن برای پرکاری های اقتصادی ، باعث ایجاد اطمینان برای پیشه و پدیدآوری و سرمایه گذاری و بطور کلی ایجاد فضای امن و آرام برای فعالیت های اجتماعی و اقتصادی است .

صنعت بیمه در ایران علیرغم اینکه بیش از ۷ دهه پیشینگی دارد و تلاش های زیادی جهت توسعه آن صورت افسرده است ، هنوز جایگاه مناسبی ندارد وعرضه گسترده  بیمه های عمر بمنظور ارتقاء و بهبود سطح رفاه اجتماعی _ آنگونه که ارجمند است _ با توجه به وجود ظرفیت ها و قابلیت های بسیط باب کشور ،با موانع بسیاری رو برو می باشد .

نوشته " موانع و راهکار های بسط  بیمه های عمر انفرادی در کشور" به سمت امعان موانع عمده فرا روی  بیمه هایعمر پرداخته و سعی گردیده است با استفاده از تجارب موجود و بررسی‌ها صورت گرفته یک طرح کلی -و البته اجمالی- که حاوی مشکلات اساسی و نیز راهکارهای ازبین‌بردن موانع توسعه  بیمه های حیات باشد ، عرضه نماید .

ذکر این نکته قبل از ورود به مباحث حقیقی ضروری به نظر باده رسدکه  زوال  بسط  بیمه های حیات  و ازبین‌بردن موانع ، یک مشکل یک وجهی ویا یک برابری یک مجهوله نیست ، عوامل بسیاری در توسعه  بیمه های حیات  دخالت دارد که ریشه بسیاری از عوامل خارج از صنعت بیمه و بیرون س ازمانی است . پروگرام ریزی وسیاستگذاری در این اسب در درون صنعت  بیمه میسر تلف


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.