فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گزارش کارآموزی شرکت زامیاد


» :: گزارش کارآموزی کارتل زامیاد

دانلود گزارش کارآموزی شرکت زامیاد

فرمت فایل: ورد برازنده ویرایش

تعداد صفحات: 35

 

 

 

 

پیشگفتار :

در درازا دوره کارآموزی در شرکت زامیاد با اطلاعات و آموخته های فراوانی در اساس های جوراجور آشنا شدم ، فعالیت در این کارخانه بزرگ تولید کننده خودرو های وزین و نیمه وزین از جهات مختلف برای من مفید بود ، آشنایی با نحوه فعالیت شرکت ، آشنایی با ماشین ابزار و سیستم های اتوماتیک و نیمه خودکار شرکت ، آشنایی با انواع و اقسام ماشین آلات سنگین و استیل و ...   این گزارش خلاصه ای است از آموخته های اینجانب در طول این دوره که در چهار دوران اه استحضار شما استاد گرامی می رسانم .

 

دوران اول

معرفی شرکت زامیاد

زامیاد ، سازمان کارآفرین:

شرکت تولید کننده خودروهای تجاری زامیاد باب سال 1342 در محل میدان آذری به سمت آغاز اصلی ترین کارخانه گروه صنعتی رنا- تاسیس گردید و پرکاری خود را با واردات ، سوار کردن و تولید اشکال خودروهای تجاری بنزین و گازوئیلی مطابق با استانداردهای روز آشکار المللی آغاز کرد. این شرکت باب سال 1350 با توجه به گسترش فعالیتها و توسعه محصولات خود ، به محل فعلی خود واقع در کیلومتر 15 جاده قدیم کرج منتقل شد و حرف راه اندازی 11 الفبا تولیدی و بیش از 2200 نفر پرسنل فعالیت خویش را ادامه داد و حرف به امروز تداومی روبه رشد داشته است . به سمت اجمال ، از مهمترین الزاماتی که زامیاد حرف اساس آن تشکیل شد می توان به موردها ذیل اشاره نمود:

بکارگیری و استعمال از ظرفیتهای موجود و پوچ صنعت کشور در صنعت خودروسازی بخصوص خودروهای تجاری

افزایش بهره وری باب تکنیک خودروسازی و دستیابی به تیراژ بالاتر تولید خودروهای تجاری جهت تسهیل باب قضا حمل ونقل این شرکت ماموریت خود را تامین نیاز بازارهای داخل و خارج از کشور در زمینه وسائط نقلیه تجاری زمینی از بهر جابجایی مسافر وکالا قرارداده و در حال حاضر مدیریت  و پدیدآوری سهم بسیاری از محصولات مورد نیاز کشور در این زمینه را دارا می باشد .

 

 

فصل دوم

فیکسچر سازی

 

 

 

فصل سوم

ابزار های پرس

 

 

 

فصل چهارم

نتیجه گیری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.