فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

دانلود نرم افزار FixWin for Windows 10 تعمیر ویندوز 10


» :: دانلود نرم آلت FixWin for Windows 10 تعمیر ویندوز 10

نرم افزار FixWin for Windows 10 تعمیر ویندوز 10 ، یک رقیق افزار  قدرتمند از بهر بهینه سازی و ازبین‌بردن خرابی های موجود در ویندوز های 10 می باشد ،  نسخه اخیر نرم افزار FixWin for Windows 10 دارای UI بروز رسانی برای ویندوز 10 و شامل یک بهر جدید به تعمیر ویندوز 10 مشکلات و مسائل مشترک بین کاربران است . تکثر کاربران پس از نصب کردن و آپدیت کردن سیستم آژانس خود به ویندوز دچار مشکللات جزئی شده اند که می توانند در این نرم افزار تا حدودی این مشکلات را برطرف کنند .  رقیق افزار FixWin for Windows 10  به چهره پرتابل بوده و نیازی به نصب نخواهد داشت و همچنین از حجم انبوه کمی برخوردار می باشد . این نرم افزاردارای 6 بخش ( File Explorer , Internet & Connectivity , Windows 10 , System Tools , Troubleshooters , Additional Fixes ) باده باشد که هر کدامیک برای بر طرف کردن مشکلات خاصی می باشند .

ویژگی های رقیق افزار FixWin for Windows 10  :

- فایل اکسپلور ر: پیشنهادی برای حل مشکلات ازبین‌بردن مربوط به ویندوز 10 فایل اکسپلورر

- اینترنت و التصاق به کامپیوتر : به شما اجازه می دهد ازبین‌بردن مشکلات اینترنت که بعد از ارتقا به ویندوز 10 مواجه شده اید را برطرف کنید .

– انتظام مجدد تنظیمات برنامه ،   تنظیمات کند جاده اندازی و یا برون‌داد که با خطا رو به رو می شدند .

– دارای 6 ابزار ( File Explorer , Internet & Connectivity , Windows 10 , System Tools , Troubleshooters , Additional Fixes )


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.