» :: حقایق مدنی 3. اهمیت شبکه های فردی و اجتماعی برای فرایند کارآفرینانه
ابهت شبکه های اختصاصی و اجتماعی برای فرایند کارآفرینانه
جوهره
از نقطه نظر متخصصان، ابداع شبکه به عنوان ابزار مفیدی برای کارآفرینانی می باشد که می خواهند حیطه پرکاری خود را گسترش داده و از زمان حداکثر استفاده را ببرند. به هر حال، راهنمایی های مرتبط به سمت ایجاد شبکه کافی نمی باشد. ایجاد کانال امکانپذیر است منجر به تلاش های بی ثمر و زمان بر شده و شرکت کنندگان موجود را بسیار دلسرد کند). از دیدگاه نظری، الزامی می باشد تا به تعیین شرایطی بپردازیم که اسم پایین این شرایط ایجاد شبکه، سهمی در کارآمدی کسب و کارها داشته و این موارد را با پیش آمدهای احتمالی که شرکت ها با آن روبرو هستند، مرتبط سازد.
در این شکل اجرایی، ما روشی را برای ایجاد استراتژی کانال سازی برای کارآفرینان مطرح باده کنیم. در آغاز ما به شناسایی مفاهیم شبکه های عمومی با مد نظر قرار دادن شبکه های فردی پرداخته؛ به این ترتیب، ما نقش مجموعه ای از کارآفرینان فردی را به عنوان واحد محاسبه در نظر می گیریم. دوم ما به بحث ظرفیت کانال های فردی درون شبکه های اجتماعی باده پردازیم که به ترتیب می تواند درون شرکت ها (روابط درون- شرکتی) یا بین شرکت ها (روابط بین- شرکتی) مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.