فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

مقاله پیرامون سرمایه گذاری در بورس


» :: مقاله پیرامون سرمایه گذاری باب بورس

شرح مختصر : حوادث جادهای و تلفات ناشی از آن یکی از چالشهای کنونی جوامع بشری است که هزینههای اقتصادی زیادی را بر صرفه‌جویی کشورها تحمیل نموده است. در مقایسه بین کشورها از جنبه توسعه یافتگی، بیشتر قربانیان این بحران را کشورهای در حال توسعه تشکیل میدهند، به سمت گونهای که در این کشورها تصادفات جادهای به سمت عنوان یکی از علل اساسی مرگ و میر شناخته شده است. متأسفانه ایران نیز از جمله کشورهایی است که باب ثانیه نرخ تصادفات ناشی از زوال توجه به اصول اطمینان و عوامل موثر بر آن همواره سیر صعودی داشته که آمارهای موجود به سمت خوبی وخامت این مسئله را نشان می دهند. هدف این مطالعه بررسی شناسایی بعضی عوامل اقتصادی تاثیرگذار بر تصادفات جاده ای در شکل فرضیه زیست است. بر اساس تئوری مذکور باده توان اینگونه استنباط کرد که میزان ضایعات جادهای در مرحله‌ها ( EKC) محیطی کوزنتس اولیه رشد اقتصادی افزایش آشکار میکند و در نهایت به سبب پیشرفتهای تکنیکی، افزایش میزان سرمایهگذاری در بخش های مرتبط، و بهبود مراقبتهای پزشکی، این نرخ در مراحل بعدی رشد اقتصادی کاهش می یابد. بنابراین این مطالعه به تجزیه و 1380 ) و – به انتظام برای دورههای زمانی ( 1388 OLS تحلیل ارتباط مذکور در قالب دو روش اقتصاد سنجی پانل دیتا و 1350 ) پرداخته است. نتایج بهدست آمده از این پژوهش گویای این خواسته است که میتوان اسم شد، رشد -1388) اقتصادی و تلفات ترافیکی حرف بازهم در ارتباط بوده؛ و این رابطه به گونهای است که همراه با رشد اقتصادی ضایعات ترافیکی افزایش یافته و پس از آمدن به یک نقطه عطف، شاهد کاهش میزان تلفات ترافیکی خواهیم بود. بهعبارت دیگر این همان وارون کوزنتس است که باب بستگی با تلفات ترافیکی و تولید ناخالص داخلی سرانه برای ایران مصداق پیداکرده U رابطهی است. از دیگر نتایج بهدست آمده در این تحقیق ارتباط منفی متغیر سرمایهگذاری در زیرساختهای بهر حملونقل، بهبود مراقبتهای پزشکی و شاخصه فرهنگی با تلفات ترافیکی میباشد. اما تعداد وسایل نقلیه سرانه دارای یک بستگی صفت با میزان تلفات جادهای میباشد.

فهرست :

 تعریف مساله و بیان نکات اصلی

 ضرورت انجام پژوهش

 فرضیه تحقیق

 هدف تحقیق

 روش اجرا تحقیق

 روش گردآوری اطلاعات و داده ها

 تعاریف و مفاهیم

مبانی نظری و پیشین تحقیق

 مقدمه

 چارچوب نظری تحقیق

 نظریات اقتصادی و اطمینان جادهها

 بررسی سیستمی مسئله تصادفات جاده ای

 عوامل جوراجور مؤثر بر تصادفات جاده ای

 مکانیسم اثرگذاری تولید ناخالص داخلی بر ضایعات جاده ای

 مکانیسم اثرگذاری ناوگان ابزار نقلیه حرف تلفات جاده ای

 مکانیسم اثرگذاری تکنولوژی پزشکی بر تلفات اتوبان ای

 مکانیسم اثرگذاری تأسیسات زیربنایی راهها حرف تلفات جاده ای

 رویکردهای مختلف در بستگی حرف مشکلات زیست محیطی و رشد اقتصادی

 مفهوم منحنی تعیش محیطی کوزنتس

تشریح فرم تابعی منحنی زیست محیطی کوزنتس

 فرضیه زیست محیطی کوزنتس در ارتباط با ضایعات جادهای

 سابقه تحقیق

 مروری بر مطالعات خارجی

 مروری حرف بررسی‌ها داخلی

آیین شناسی تحقیق و تالیف مدل

تحلیل چگونگی ایمنی ترافیک در ایران با تدقیق به ارقام و نمودارها

 روشهای صرفه‌جویی سنجی مناسبت مطالعه تحقیق

آزمونهای مانایی

 آزمون ریشه تنها برای مانایی

 آزمون دیکی فولر

 آزمون دیکی فولر شمول یافته

 تعریف همجمعی و مفهوم اقتصادی آ ن

 آزمون انگل گرانجر و انگل گرانجر شمول یافته برای همجمعی

روش داده های ترکیبی

 آزمون قابلیت ارزیابی الگو به صورت پانل

 اثرات ثابت و اثرات تصادفی

 آزمون هاسمن

 معرفی الگو و شرح متغیرها

 شرح دادهها و متغیرهای مدل

برآورد مدل و تجزیه نتایج

مانایی متغیرها

 نتایج آزمایش ریشه واحد دیکی فولر تعمیم یافته برای بررسی مانایی

 تحلیل همجمعی متغیرهای الگو برآوردی

 بررسی فروض کلاسیک

 نرمال وجود داشتن جملات پسماند

 عدم ناهمسانی واریانس

 عدم خودهمبستگی

 عدم وجود همخطی

 برآورد مدل به روش داده های ترکیبی

 تخمین مدل پانل و تاویل نتایج

نتیجه گیری کلی و عرضه راهکار

مروری بر خطوط بسیار پژوهش

 نتایج آزمون تئوری ها

 نتیجه گیری بسیار تحقیق

 پیشنهادات

منبع‌ها

پیوستها


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.