شرح مختصر : «درک راست تبلیغات یا حتی آموزش شرعیات و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول ثانیه شرعیات فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، باب این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پشت هر پرسش تبلیغاتی باید حرف برابر استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. حرف این نکته تاکید باده کنم. عزب هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری الا زوال سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر بسیار نیست؛ برای ثبت نام شما باب اذهان مردم نیست. برای استعانت به سمت فروشندگان دیگر شما نیست. با ثانیه مثل یک فروشنده اقدام کنید. آن را مجبور به سمت تبیین خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان تشبیه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده نیک نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آنگاه چندان به اسم نخواهید رفت.»
فهرست:
درک درست تبلیغات
تکنیهای اجرایی تبلیغ
روشهای تبلیغ
بازاریابی از راه دور
نکاتی باب مناسبت تبلیغات
اجرای فعالیتهای تبلیغاتی
برگردان یا برگردان پیام تبلیغاتی
تبلیغات با تدقیق به ملاحظات فرهنگی
تبلیغات با توجه به سمت ملاحظات رسانههای عالمگیر
مفهوم تبلیغات در نقطه خرید
تبلیغات نوین
روشهای تبلیغ در نقطه خرید
100 فرمول تبلیغات در بازاریابی
چگونه یک آگهی تبلیغاتی بسازیم؟
آغاز اطلاعیه چه تاثیری در فروش دارد؟
پنج اساس برای ساخت یک آگهی موثر
آگهی، هنرایجاد ارتباط
تعادل تبلیغات و رویش اقتصادی