فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گزارش کارآموزی بازار یابی پگاه


» :: اعلام کارآموزی بازارچه یابی پگاه

دانلود گزارش کارآموزی بازارچه یابی پگاه

فرمت فایل: دعا برازنده ویرایش

تعداد صفحات: 52

 

 

 

فهرست:

مقدمه

معرفی بازارچه یابی

تعریف بازاریابی جدید

مدیریت بازاریابی در سازمان

وظایف مدیریت بازار یابی

انواع گرایشات بازاریابی

سیستم بازار

معرفی سازمان

طرح بازار یابی

انواع بازاریابی

قالب طرح بازایابی

منابع و ماخذ

 

مقدمـه                                                              

در دنیای امروز، دگرگونیهای بسیار بابرکت دوست با گسترش رقابت در زمینه هایی متنوع ، به اختصاصی باب بازارها مشاهده می شود. (( تغییر)) واژه ی دوستی است که توأم با فرصتها و تهدیدهایی برای جوامع و اساس های شغلی مختلف ، گاهی عامل رشد و توسعه ، و زمانی آژانس اضطراب و تحیر می شود.

 کشورها و شرکتهایی که پویایی را هدف خویش رسم داده اند، سازندگی و توسعه را در استحاله می یابند و گروهی که تنها متقاضی برکت بدون حرکت هستند ، از ایجاد هرگونه تغییر در وضع موجود نگران بوده و مقاومت شدیدی باب برابرآن نشان باده دهند. استعمال از بازاریابی- که واژهای خام و در عین حال جا افتاده و مصطلح از بهر Marketing  است- برای تمام ی شرکتها و سازمانهایی که درصدد هستند بدون تسلیم در برابر تغییر ، حضوری آگاهانه در بازار داشته باشند  ضرورت دارد. آنها باید تلاش کنند تا با بازارگرایی، بازارشناسی ، بازارگردی و بازاریابی بهر بازارمناسبی برای خویش به دست آورند و با عرضه ی محصولی خوب حرف قیمتی مناسب ، به کارگیری روشهای پسندیده توزیع ، استفاده از تبلیغات آگاه کننده و جهت دهنده و آشنایی رقبا ، فرصتها و تهدیدهای محیطی ،سهم بازار خود را ازدیاد دهند و مشتریان خویش را حفظ نمایند.

بازاریابی برای هر نوع  تحرک اگاهانه و هدفمند در بازار امروز ضرورت دارد . بازاری  که دیگر نه ثغر می شناسد و خیر مشتری  خاصی را در نظر دارد. علم بازاریابی ، مفاهیم انبوه گسترده و متنوعی را در برمی گیرد. در تعریف ابداً یک از علوم ، دانشمندان به سمت آشتی قطعی نرسیده اند ، بازاریابی هم از این قاعده مستثنی نیست اما به طور کلی می توان گفت بازاریابی آلبوم فعالیتهایی است که باب نتیجه ی آن کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در دسترس آنها قرار می گیرد . این فعالیتها  از نقطه ی تولید شروع و باب نشانه ی مصرف ختم می شود.

ما باب بررسی راهکارهای بالا بردن فروش در دفتر شرکت مینـو بپردازیم و راه حلهای بازاریابی خود را اعلام و آنها را اجرا  کردیم . قطعا فعالیتهای بازاریابی چاه در مؤسسات کوچک و چه در مؤسسات بزرگ اثر بهر بوده البته ما نباید این آرزو را داشته باشیم که قید راه حلها باید گره گشای مشکل باشد امکان‌پذیر است بعضی از اقدامات در زمینه ی حل یک مشکل عامل نبوده ،بنابراین ضمیر اول شخص جمع باید اهتمام کنیم با چاره اندیشی هر چه بهتر مسأله را برطرف کنیم . ما با تحقیقی که انجام دادیم آگاه شدیم که فعالیتهای بازاریابی همانند داروی تداوی برای درد است و فعالیتهای بازاریابی جزء لاینفک سازمانهاست  و اگر تشکیلاتی تصور کند که بدون داشتن این واحد می تواند به کارهایش ادامه دهد آنها پیچیده در اشتباهند و بازاریابی دل تپنده ی سازمانهاست.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.