فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

پایان نامه رشته اقتصاد با موضوع بانکداری اینترنتی


» :: آخر نامه رشته اقتصاد حرف موضوع بانکداری اینترنتی

فهرست

بانکداری اینترنتی: پسندیده یا نامطلوب

علل صدور چک بلامحل و راههای کنترل آن

"فن‌آوری‌های نوین" و باز تولید "تجارت، پول و بانک"

مدیریت بهره‌وری در بانکداری

ساختارهای کنترل و مدیریت

تحولات بانکداری توسعه‌ای در جهان

اروپای شمالی و بسط بانکداری اینترنتی

چشم‌اندازهاو چالش‌های پیش‌روی آسیا در قرن 21 (سخنرانی Chino رئیس بانک توسعه آسیا)


بانکداری اینترنتی: مطلوب یا نامطلوب

بدون تردید، اینترنت باعث وقوع انقلابی فراگیر باب کل سیستم ارتباطی دنیا شده است. بانکداری نیز، به واسطه بهره‌گیری روزافزون از ارتباطات، از این قاعده مستثنی نبوده و به قافله ارتباطات جهانی پیوسته است. اگر نگاهی گذرا به ارقام نجومی نرخ رشد و ظرفیت‌های فی‌نفسه بانکها برای استفاده بهینه از اینترنت بیندازیم، می‌توانیم از کارکردها و تأثیراتی که اینترنت بر بانکداری می‌گذارد، آگاه شویم. اینترنت نیز بسان تمام فن‌آوری جدید دیگری، دارای هزینه‌های خاص و مسائلی از قبیل امنیت سیستم و حدس بروز مشکلات پیش‌بینی نشده است. زمانی که بانکها بتوانند این کمبودها و مشکلات را برطرف کنند، باقدرت خواهند بود از تمام مزایای انقلاب دیجیتال برخوردار شوند.

مقدمه:

«وینتون کرف» که از او به عنوان «پدر اینترنت» آوازه برده می‌شود، یک تصویر ذهنی را به جهانیان عرضه کرد که در آن، میلیاردها نفر حضور دارند. اینترنت، که در واحد زمان ( 1969 پا به سمت عرصه ظهور گذاشت، به گفته خویش «کرف»، «آتش فراگیری» است که تمام جهان را فرا خواهد گرفت. «کرف» پیش‌بینی کرد که تا سال 2010، بیش از 3 میلیارد نفر، کاربر اینترنت خواهند حیات و تعداد وسایل on-line در سراسر آفاق نیز تا واحد زمان ( 2020 به 6 تا 30 میلیارد عدد خواهد رسید. براساس پیش‌بینی او تا سال 2030، ما باقدرت خواهیم بود با رایانه‌های خویش صحبت کنمی و آنها نیز به ضمیر اول شخص جمع پاسخ دهند. تعداد مصرف‌کنندگان از اینترنت فقط ظرف 4 واحد زمان ( به 50 میلیون آدم رسید، در حالی که این امر برای رادیو، نزدیک به 28 سال طول کشیده بود.

بانکداری، صنعتی است که بر مبنای اطلاعات موثق شکل می‌گیرد و مبادلات بانکی را می‌توان بدون هیچ‌گونه مبادله فیزیکی پول انجام داد. چنین ویژگی‌هایی انگیزه شده که بانکها بتوانند به یک کاربر کامل و تمام عیار اینترنت باب عصر ارتباطات تبدیل شوند.

با این همه، مرحله‌ها اولیه بانکداری اینترنتی، با مشکلات امین شکل می‌گیرد و مبادلات بانکی را می‌توان بدون هیچ‌گونه مبادله فیزیکی پول اجرا داد. چنین ویژگی‌هایی باعث شده که بانکها بتوانند به یک کاربر کامل و تمام عیار اینترنت در عصر ارتباطات تبدیل شوند.

با این همه، مراحل اولیه بانکداری اینترنتی، با مشکلات و شکست‌های پیاپی دوست شد. در نتیجه، مشتریان، علاقه چندانی به سمت بانکداری اینترنتی نشان ندادند. شاید به همین دلیل بود که مجله معتبر «پورو مانی» (Euro Money) در واحد زمان ( 1999، مقاله‌ای در مورد بانکاداری اینترنتی حرف عنوانی عجیب: «کلیک، کلیک- شما مردید» درج کرد، اما آماج نویسندگان مقاله یاد شده این بود آشکار کنند که آیا بانکداری اینترنتی، چیز خوبی است یا بد.

 

انواع بانکداری اینترنتی

در سالهای اخیر، سه نوع بانکداری اینترنتی به بسط زیر در بازارچه مورد استفاده قرار گرفته است:

 رقابت تمام عیار

شرکت‌های اینترنتی موفقی همچون E-Bay این امکان را به سمت کاربران خود می‌دهند تا به طور صفت باب معاملات گوناگون از جمله مزایده‌های on-line شرکت کنند. بین سالهای 1995 تا 2000، افزون از 60 میلیون مزایده در E-Bay انجام شد که به طور میانگین اندازه مراجعان به سمت سایت E-Bay به رکورد بی‌سابقه یک میلیون و 780 الف نفر در هر روز رسید.

موفقیت این کارتل عمدتاً به دلیل فراهم اتیان یک بازار الکترونیک رقابتی در سایت اصلی آن است. ایجاد چنینی بازاری، از تاخت طریق امکان‌پذیر شده است: اول برقراری تماس بین فروشندگان و خریداران و دوم کارآمدی و خویشاوندی کافی در تعیین قیمت‌های واقعی در جریان حراج‌ها. چنین قیمت‌گذاری‌های هدفمندی می‌تواند زنجیره عرضه و استدعا را با توجه به شرایط بازار، باب سطح مطلوبی نگه دارد.

به این ترتیب، اینترنت توانسته است حرف ایجاد رقابت میان فراهم‌آورندگان سرمایه به شرکت‌ها استعانت کند حرف منابع مالی خود را افزایش دهند. بنابراین، اسم است که بانکها ایضاً بتوانند با کمک اینترنت و استفاده از IPOها، اقدام به حراج‌های on-line کنند و هم‌چشمی تنگاتنگی را بین بانکها به وجود آورند.

 

(ممکن است هنگام جابجایی از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و پیچیدگی درج نشود ولی در فایل دانلودی تمام چیز مرتب و کامل است)

نوشته کامل را باده توانید دانلود نمائید

چون فقط تکه هایی از متن آخر جریده در این صفحه درج شده (به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل آخر نامه

دوست حرف تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.