فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

عنوان : گـــــزارش کــــــــــار آمــوزی دوره کارآموزی در شرکت جاوید ( ایوان )


» :: عنوان : گـــــزارش کــــــــــار آمــوزی دوره کارآموزی باب شرکت جاوید ( درگاه )

فرمت فایل word


چکیــــــده

 

دوران کارآموزی باب شرکت جاوید ( ایوان ) که در شهرستان کرج حقیقت است اجرا شد. این شرکت تولید عامل ی مواد آرایشی و بهداشتی از قبیل : شامپو، صفت ظرفشویی ، بخشش و ... می باشد . شرکت جاوید ( درگاه ) دارای پنج خط تولید است و سه آزمایشگاه واحد تحقیق وتوسعه واحد شیمی و میکروبیولوژی  است . مسئولین آزمایشگاه روزانه موظفند تا از محصولات تولید شده در الفبا پدیدآوری شرکت نمونه برداری کند و در ازمایشگاه این محصولات را از نظر ویسکوزیته، میزان پایداری، PH،  درصد جرم خشک ، اندازه ماده فعال سطحی و ... مناسبت امعان قرار دهند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمــــه

 ازبدو شهرنشینی بشری لوازام آرایشی وبهداشتی پیوسته میانجیگری زنان برای جذابیت آراستگی مورد استفاده قرارگرفته.آغازین باعث آرایشی رنگ هایی ازقبیل رنگ سبز ساخته شده ازسنگ مس بود(به عنوان سایه چشم)،قدمت استعمال ازاین مواد به حدود پنج هزار سال قبل ازمیلاد مسیح می رسد،گزارشات حاضر حاکی ازاین است که درحدود هزار وششصد سال قبل ازمیلاد مسیح بعضی اززنان مومیایی شده پافشاری‌کننده موهای خود را قرمز رنگ می کرده اند. درکتاب ها ومراجع قدیمی شواهدی دردست است که زنان از قدیم الایام صورت خود رارنگ می نموده اند وزنان خاور زمین ازسرمه الا کحل [1] برای رنگ آمیزی ابروان وشفافیت چشمانشان استفاده باده کرده اند.

تاریخ آغاز فعالیت های کارخانه های آرایشی وبهداشتی به سمت دهه اول قرن نوزدهم حرف می گردد. همزمان با پیشرفت صنایع مواد رنگی کارخانه های اثاث آرایشی وبهداشتی ایضاً به شکل امروزی آن رشد کرد وبوجود آمد. آنچه ازنظر بیرق شیمی خیلی حائز ابهت می باشد آن است که لاووازیه، شیمی دان مشهور این‌همه پاس مطالعات خود را به ساخت وتهیه مواد آرایشی وبهداشتی اختصاص انصاف . درکتاب های قدیمی تئوفراستوس درمورد ریشه گیاهی نامگذاری‌شده به سمت ریزیون صحبت می کند که ازآن ماده ای بدست می اورد که برای آرایش گونه مورد استفاده رسم می گرفت. اسم دانی بلندآوازه پلینی دربارۀ ریشه گیاه ریزیون اشاره نمود که به همان منظور فوق مصرف گردیده است. . لاووازیه درکتاب خویش به روژ لب وروژ سنخ حرف منشاء گیاهی که ازقرون وسطی توسط ایتالیایی ها تهیه می گردیده اشاره نموده است وکارخانه های آرایشی بهداشتی فرانسه دراین زمینه باید خود رامدیون استادان فلورانسی بدانند.

تاریخچه ی تکنیک لوازم بهداشتی آرایشی درایران به حدود 130   واحد زمان ( باده رسد. ازاین تاریخچه به سمت بعد شرکت های زیادی خطوه به سمت این عرصه گذاشتند.

تاقبل ازانقلاب یعنی واحد زمان ( 1357حدود 30 شرکت دراین صنعت فعالیت می کردند ولی پس ازانقلاب رشد چشمگیری دربوجود آمدن شرکت های بهداشتی آرایشی درکشور شاهد بودیم. به طوری که درحال حاضر حدود120 شرکت دراین زمینه فعالیت دارند.

تاریخچه کارتل جاوید ( ایوان )

شرکت آرایشی - بهداشتی جاوید (ایوان) باب واحد زمان ( 1360 تاسیس شده است . در آغاز شرکت 3 محصول تولید می کرده ولی در حال اسم تعداد زیادی از انواع محصولات بهداشتی را تولید می کند و همچنین محصولات خود را به برون هم صادر می کند .

سال 1360 سر فصلی زیبا باب شروع حرکتی نو می باشد که در ساخت و تولید شامپو در ایران برای شرکت تولیدی ، بهداشتی ، آرایشی جاوید از ارزش و اعتباری ویژه برخوردار است . در این سال با تلاش و اراده ای وصف ناپذیر بنیادی بناگر نهاده شد که امروز به جرات می توان تقاضا کرد که تمامی دگرگونی ها و نگرش جدیدی که در بستگی با تولید و اسم بندی و روند رو به رشدی که پیرامون تولید شامپو و سایر اقلام بهداشتی دید می شود که به سمت شکلی از آن تاثیر گرفته اند . شرکت جاوید اولین شرکتی می باشد که طراحی و بسته بندی محصولات بهداشتی را با توجه به زیبایی و تنوع محصولات در دستور کار خویش رسم داده است .

توجه به سمت دیدگاه استعمال کنندگان محترم و استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره جستن از مدرنترین ماشین آلات در تولید محصولات خود از ویژگی های ارزشمند شرکت جاوید می باشد . شرکت تولیدی بهداشتی آرایشی جاوید امروز از اینکه باب میان تولیدات بهداشتی بهترین ها را با نام ایوان در حد هموطنان ارجمند رسم داده است با احساس غرور و افتخار بر خود می بالد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-1  صنایع شیمیایی

یک تعریف ساده و تام از صنایع شیمیایی شامل صنایعی است که باب ثانیه مواد را از طریق واکنش شیمیایی مورد فرآوری قرار می دهند. بدیهی است مواد مورد فرآوری یا مستقیماً از یکی از منبع‌ها اولیه معدنی، فسیلی، نباتی، و یا حیوانی تامین می شود و یا اینکه از


1 Kohl


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.