رقبای این آموزشکده کلیه ی دبستان های سطح بلد محسوب می شود که آموزشکده هایی که از سابقه ی کاری بیشتری برخوردارند می توانند از رقبای فینفسه این آموزشکده محسوب گردند و توان بالایی باب جذب پیشه آموزان خواهند داشت .
استراتژی بازاریابی
-1 استراتژی خدمات
خدمات این مرکز می تواند در روی کوچک اجرا گیرد ولی به مرور زمان افزایش پیدا کرده و دارای شهرت شود .
-2 استراتژی قیمت
قیمت خدمات این بین باده تواند همانند دیگر آموزشکده ها باشد اما مسلما خدمات بدون مربی از قیمت کمتری برخوردار خواهند بود .
-3 استراتژی مکان
از نظر مکانی با تدقیق به آنکه این آموزشکده به سمت امکانات مکانی جدایی نیاز ندارد این آموزشکده می تواند در هر مکانی دایر گردد .
-4 استراتژی پخش
توزیع خدمات بین قید کار آموزان درج نام شده در مرکز خواهد بود .
-5 استراتژی انجذاب مشتری
به سمت منظور جذب اسم می توان از تبلیغات درون شهرنشین و برون شهری استعمال نمود .
26 صفحه فایل ورد