فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

تحقیق پیرامون الگوریتم کلونی مورچگان (فرمت فایل Word ورد و با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات 30


» :: تحقیق اطراف الگوریتم کلونی مورچگان (فرمت فایل Word ورد و با قابلیت ویرایش)تعداد صفحات 30

دانلود پروژه الگوریتم کلونی مورچگان ACO(فرمت فایل wors دعا و با استحقاق ویرایش)تعداد صفحات 30

مقدمه

آدم همیشه برای مکاشفه گرفتن به جهان زنده پیرامونخود نگریسته است. یکی از بهترین الگو های شناخته شده، طرح پرواز آدم است که ابتدالئورناردو داوینچی(1519-1452) طرحی از یک ماشین پرنده را حرف اصل ساختمان بدن خفاشرسم نمود. چهار صد سال بعد کلمان آدر ماشین طایر ای ساخت که دارای موتور حیات وبجای بال از ملخ استفاده می کرد.
هم اکنون پیشه روی توسعه سیستم های هوشمند حرف الهام ازطبیعت از زمینه های خیلی پرطرفدار هوش مصنوعی است. الگوریتمهای ژنتیک که با استفادهاز ایده تکاملی داروینی و انتخاب طبیعی مطرح شده، روش بسیار خوبی برای یافتن مسائلبهینه سازیست. ایده تکاملی داروینی بیانگر این مطلب است که تمام آل نسبت به نسل قبلدارای تکامل است و آنچه در طبیعت رخ می دهد بازده میلیون ها سال تکامل آل به نسلموجوداتی الگو مورچه است.

الگوریتم کلونی مورچه ها چیست؟

یک مورچه در حال حرکت، مقداری فرومون (در اندازه­های مختلف) از خود بر زمین باقی می گذارد و بدین ترتیب مسیر را بوسیله بوی این ماده آشکار می سازد. هنگامی که یک مورچه به طور تصادفی و تنها حرکت می کند، حرف برابر شدن با مسیری که دارای اثر فرومون بیشتری است، به سمت حدس زیاد مسیر فوق را انتخاب می کند و با فرومونی که از خود بر جای می گذارد، ثانیه را در مسیر مذکور تقویت می نماید



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.