فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

کتاب صفر تا صد فروش آنلاین


» :: کتاب پوچ حرف صد فروش آنلاین
کتاب صفر حرف صد فروش اینترنتی
آیا می دانید میزان فروش اینترنتی در ایران در سال گذشته تنها از جاده شبکه پست بیش از چهل میلیارد تومان بوده است؟
آیا آماده اید تا حرف هم از جزییات درآمد آنلاین باخبر شویم؟
آیا میخواهید فروش خویش را ازدیاد دهید؟

در این کتاب به سمت سوال های پایین پاسخ داده خواهد شد:
چاه چیزی بایست داریم؟
چگونه کار را شروع کنیم؟
چقدر زمان احتیاج داریم؟
با سرمایه کم هم می توان کارگر کرد؟

کتاب “صفر تا صد فروش آنلاین” میانجیگری توحید قهرمانی رایزن بازاریابی شرکت های احتشام همچون: ایران خودرو٬ آریاگستر٬ انجمن هواداران برج میلاد و … به نگارش درآمده است.
توحید قهرمانی دخول خود به حوزه ی فروش اینترنتی را اینگونه معرفی میکند:
شانزده الا هفده ساله بودم که زندگیم با اینترنت گره خورد و از آن روز به سمت بعد تقریبا درآمدی نداشته ام که اینترنت در آن پرتره نداشته باشد!
در حال حاضر رایزن بازاریابی اینترنتی کارتل هایی همچون ایران خودرو، کوپنت (وابسته به گلرنگ)، آریا گستر (پرشین بلاگ)، انجمن هواداران خرج غیرضروری میلاد، وب سکوی پرتاب موشک های خبری مختلف، خبرنامه های اینترنتی با مباحث عمومی و اختصاصی و فروشگاه های اینترنتی مختلف هستم.
عادت نداشته ام که بابرکت وارد جزییات شوم و اهتمام می کنم این عادتم را حفظ کنم!
حرمان های اضافی را تجربه کردم که امروز از آن ها هم با افتخار به عنوان پله هایی از بهر موفقیتم یاد می کنم. هرچند هنوز راه طولانی تا موفقیت در سابق است.
این کتاب به دلیل انجام سومین کنفرانس آشکار المللی بازاریابی و برندینگ اینترنتی به صورت رایگان و الکترونیک منتشر می شود.
حرف به اسم تصمیم به فروش محصولات خود از طریق اینترنت گرفته اید؟ چه سوال هایی ذهن شما را بیشتر از همه در مورد فروش اینترنتی مشغول کرده است؟باب این کتاب توحید قهرمانی به معرفی فروش اینترنتی و روش هایی برای افزایش فروش اینترنتی میپردازد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.