فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

راهنمای کسب درآمد از اینترنت به زبان ساده


» :: راهنمای احراز دخل از اینترنت به زبان ساده

درباب کسب‌وکار خانگی، و بخصوص وسوسه‌انگیزترین شاخه آن (کسب دخل از اینترنت) مطالب زیادی نوشته و منتشرشده است. از کتاب و جزوه افسرده تا پکیج و آلبوم برنامه و خودآموز و... غیره.

متأسفانه باب اکثر موارد، اولویت اول برای تهیه هر مطلب و آماج اصلی هر نویسنده و مؤلف مطالب، فقط و تنها کسب درآمد خود او، یا تبلیغات برای مجموعه موردنظر وی، و یا فروش یک نوع محصول و خدمات بوده است؛ و باب خوش‌بینانه‌ترین حالت، فروش خویش آن اطلاعات مدنظر بوده است.

در اکثر موردها یک روش از کسب درآمد اینترنتی بیش‌ازاندازه ، بزرگ‌نمایی شده و واقعیت‌های موجود همواره بسمل منفعت‌طلبی مؤلفین بوده است.

تمام این‌ها به یک‌طرف و تعجیل تحوّل و پویائی فضای استعاری و دیجیتال هم به یک‌طرف. دیگر دوران و زمانه‌ای که یک خواسته مکتوب و الا یک کتاب تحصیلی برای مدتی طولانی مفید و قابل‌استفاده باشد، به آخر رسیده است بالاخص وقتی‌که صحبت از اینترنت و کسب درآمد از آن باب میان باشد. تعجیل تغییرات در این فضا به حدّی است که بهترین و جدیدترین خواسته نوشتاری بازهم می‌تواند قبل از رسیدن خواننده ، به پایان آن قدیمی و منسوخ اسم گردد.

به دلایل فنی خاصی «مرتبط حرف حروف‌چینی و سازگاری» در متن اصلی، حتی‌المقدور، از عبارات انگلیسی و حتّی اعداد استفاده‌نشده و کلیه لغات و معانی و بسط آن به سمت آخر کتاب و بخش لغت‌نامه منتقل‌شده‌اند.

لیستی از نام‌هایی که برای این آلبوم (تا قبل از آمدن به نام نهائی) باب نظر گرفته‌ام به تنهائی گویای گستردگی مطالب و آرزو خصوصی برای کامل بودن مطالب ارائه‌شده است.

به سمت بلد همین گستردگی و تنوع مطالب، امکان عمیق‌تر صیرورت در همه گفتگوها از حوصله این کتاب خارج است؛ و برای دستیابی به اطلاعات فنّی اندک ، باب بعضی مباحث، می‌بایست به سایر مراجع و خودآموزهای آنلاین و مکتوب مراجعه نمود.

 




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.