فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

"دنیا از دریچه نگاه برترین فروشندگان بیمه"


» :: "دنیا از دریچه نگاه برترین فروشندگان بیمه"
تحیت دوستای عزیزم ممنون که هنوز هم همراه ضمیر اول شخص جمع هستید واسه همین بازهم برای شما دوستای گلم که در شرکت ها حتی نمایندگی ها مشاورها و بازاریابان بیمه های عمر مشغول هستید یک مقاله ی توپ گذاشتم تا با مطالعه و عمل کردن به گفته هاش روند کارو بارتون رو به افزایش همراه با موفقیت باشه انشاالله.... پیشنهاد میکنم هرچه زودتر این فایل ارزشمندو دانلود کنید...

هیچکسی توی این آفاق با شرایطی تام و بی نقص به دنیا نمیاد! دلیلش خیلی ساده هست؛ چون اگه بدون هیچگونه نقص و کمبود و کاستی به این دنیا اومده بودی، هرگز نه دلیلی از بهر تلاش کردن داشتی و خیر شور اشتیاقی برای خلق و آفرینش چیزی در زندگی… در یک کلام، هیچ رؤیایی در تارک نمی پروراندی… حقیقت اینه که در تمام شرایطی که به دنیا اومدی و هر شکل تعیش شخصی و خانوادگی و هر میزان تحصیلات و پولی که داشته باشی، و با هر موقعیت و وضعیتی که الآن توی شغلت به عنوان یه نماینده یا فروشنده بیمه داری، تو به این کُره خاکی اومدی تا به رؤیاهات جامه عمل بپوشونی. جالبه بدونی که توی هر جایگاهی که الآن هستی، به سمت تمام امکاناتی که برای پژوهشگر کردن رؤیاهات لازم داری مجهز هستی! تنها مسئله اینه که هنوز نتونستی به سمت این امکانات پِی ببری و اونها رو به کار بگیری…

آناستازیا سوئر (مؤسس سالن زیبایی آناستازیا باب بورلی هیلز): «من از پوچ شروع کردم. به معنای واقعی کلمه از پوچ شروع کردم! هیچ پولی نداشتم. زبان انگلیسی بلد نبودم. اصلاً نمی دونستم دنیای کسب و پیشه در کشوری غربی چاه ذهنیتی می طلبه و دارای چه جور نظام مالی هست! تا نمی دونستم چطوری باید چِک بکشم! چون ما در رومانی سنخ چک نداشتیم. من کارم رو حرف یاد ستاندن حروف الفبای انگلیسی شروع کردم!!!»

پیتر اورفالی (مؤسس شرکت کینکو): «تعداد بچه هایی که در کلاس دوم مردود میشن...
*** باب ادامه با دانلود این نوشته ی ارزشمند با ما همراه باشید... ***

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.