فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

تکنیک های قدرتمند فروش


» :: تکنیک های قدرتمند فروش

قدرتمندترین کلمه ها باب فروش کدامند؟

 چگونه باده توان محصول خود را باب کمترین زمان ممکن به مشتری بفروشید؟

راه فرار از اصل بست فروش در احراز و کار ایران چیست؟

دنیای امروز دنیای، دنیای تحولات سریع و بسیط در قید ابعاد است. حال و هوای امروز بازرگانی نشان از عالمگیر شدن آن دارد فرایندی که منجر به حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفیتهای مختلف تجاری شده است. آنچه به سمت اطلاع میتوان گفت این است که چنانچه کشوری به تمام انگیزه نتواند به این موج شتابان فراگیر بپیوندد در آیندهای خیر چندان دور، باب صحنه ی رقابتهای بین المللی به حاشیه
رانده می شود و بسیاری از فرصتهای احراز و پیشه را به سود دیگران از دست می دهد.
در این شرایط همپای تجارت پهنه ی فروشندگی نیز به عنوان زیر مجموعه ی تجارت-چه به چهره کلی باب نظر گرفته شود یا جزئی- دستخوش تغییر است.
هر فروشنده ای باید تصمیم بگیرد که در ارتباط با این تغییر کجا رسم بگیرد.
از گذشته حرف حال فروشندگان بدل در کمین هستند تا با فریب و کلاهبرداری مشتریان را الزام به سمت خرید محصول یا خدمات کنند و چنین به نظر می رسید که وظیفه ی یک فروشنده این است که آنقدر باهوش و باذکاوت و سمج باشد که آدم را وادار به سمت آنچه نم یخواهند کنند.

بازار پر رقابت امروزی کمپانیها را بر ثانیه داشته است که حرف موضوع فروش بطور بهمن‌ماه تماس کنند و فقط از فروشندگان حرفه ای و خبره برای فروش کالاهای خود استعمال نمایند.
مشتریان امروزی دیگر فروشندگان پر حرف و افاده ای را که فقط به اندیشه منافع مادی و زودرس خویش هستند را تحمل نمی کنند. فروشنده ی امروزی باید باب تماس نزدیک با مشتری بوده و نقش امام و رایزن او را داشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.