عنوان آخر نامه : خرد تجاری
شکل بندی : PDF
قیمت : 7000 تومان
شرح مختصر : امروزه حرف رشد فناوری اطلاعات باب شهرداریها، حرکت به سمت سوی داشتن زیرساخت های توانمند فن آوری دادهها از جمله سیستمهای اطلاعاتی از خرامیدن های استراتژیک شهرداریها میباشد، به شکلی که مثال ثانیه هستیم در طی دوره های مختلف مدیران با پیاده سازی سیستمهای اطلاعاتی مختلف در شهرداری سعی در کسب آگاهی مناسب در خصوص عملیات موجود باب سیستم خود مینمایند.
اسم تحول سیستمهای اطلاعاتی باب شهرداری، با تولد سیستمهای درآمد، نوسازی، حسابداری، ادرار و دستمزد باب دهه هفتاد در کشور شکل گرفت و با ظهور سیستمهای یکپارچه شهرسازی و مالی اداری به اوج خود ورود و تا شکل گیری سیستمهای هوش تجاری باب دوره کنونی پیش رفته به سمت شکلی که امروزه کمتر شهرداری ای را آزاد از ابتدایی ترین سیستم اطلاعاتی باده بینیم. ولی مهمترین ویژگی که دوره کنونی دارد تمایل مدیران و سیاستگذاران شهرداریها به کنترل و هدایت صحیح فرآیندهای سیستم خود به چهره لحظه به سمت لحظه و تولد نرم افزارها و سخت آلت های مناسب این پیشه میباشد. درحالی که سیستمهای عملیاتی همچون درآمد، نوسازی، حسابداری و.. عوامل اساسی از بهر شهرداری هستند متاسفانه هنگامی که این سیستمها، علیرغم اینکه تراکنشها و تعاملات دادهها را در پیشخوانهای شهرداری بخوبی اجرا مینمایند، در برابر گزارش گیری، تجزیه و دسترسی به سمت دادهها حرف مشکلات عدیده ای مواجه میشوند، که عمده این مشکلات ناشی از عدم بکارگیری تکنولوژی مناسب در این زمینه میباشد. شکل (۱) پنج آل مختلف از فنآوریهای سیستمهای اطلاعاتی را نشان میدهد که راهگشای تکثر از مشکلات جاری در سیستمهای اطلاعاتی شهرداریها است .
سیاهه :
هدفهای سیستمهای خرد تجاری
روش شناسی ساختن سیستمهای هوش تجاری
شناسایی و آماده سازی دادهها برای سیستم خرد تجاری
طراحی و اجرای جهاز خرد تجاری
مرحله به کارگیری جهاز هوش تجاری
مفاهیم و ادب خرد تجاری
انواع رقیق افزارهای سازمانی
هوش تجاری و تدبیر کارایی از طریق آلبوم نرم افزاری IBM Cognos
داشبورد هوش مالی خاتم
جهاز جامع هوش تجاری
قابلیت داده کاوی
استحقاق های خرد تجاری نرم افزارهای سازمانی
هماهنگی داده ها
انباره داده ها
چه نوع کسب و کاری می تواد از این راهکار برخه ببرد؟
چاه افرادی باب سازمان از پیاده سازی این راهکار بهره خواهند برد؟
علامت های هوش تجاری از منظر بازار
برخی اهداف سیستم هوش تجاری
باعث های استفاده از هوش تجاری در اداره
مشتریان واقعی چاه کسانی هستند؟
فواید استعمال از فرآیند هوشمندی تجاری دریک سازمان
وضعیت محصولات هوش تجاری در بازار بین الملل
پرسه اطلاعات در فرآیند هوش تجاری
چهار دلیل اصلی احتیاج شرکت ها و سازمان ها به هوش تجاری
عوامل متعدد و دشواریهای تصمیمگیری
هفت مسألهعمده که توسط راهکار هوش تجاری هدف رسم گرفتهاند
گامهای پیاده سازی هوش تجاری در شهرداری
تفاوتهای اساسی بین سیستمهای عملیاتی و هوش تجاری
نکات مهم باب طراحی و پیادهسازی داشبورد
دستاوردهای ناشی از پیاده سازی خرد تجاری در شهرداری