فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

کتاب سئو محتوا یا بازاریابی محتوا محور


» :: کتاب سئو محتوا یا بازاریابی محتوا محور
گوگل در سالهای اخیر توجه زیادی به پدیدآوری فحوا از نوع با کیفیت دارد. ولی واقعا معیار کیفیت یک محتوا چیست؟ و چگونه میتوان موضوعات مناسب را تعیین نمود؟
بسیاری از سکوی پرتاب موشک های اینترنتی حرف مشکل نبود موضوع برای تولید محتوا مواجه هستند و نمی توانند مطالب مفیدی را در اساس کاری خود برای ارائه پیدا کنند. بطور قطع می استطاعت گفت که هیچ شرکت یا سایتی وجود ندارد که نتواند باب اساس تولید محتوای مرتبط با کار خویش فعالیت کند؛ زیرا اگر واقعا هیچ اطلاعات و موضوعاتی پیرامون اساس کارگر شما وجود ندارد چگونه می تواند برای شما درآمدزایی داشته باشد؟بطور حتم مهمترین معیار برای چگونگی محتوا؛ رضایت کاربران سکوی پرتاب موشک و شناسایی شما به دیگران است.
در تذکره سئو محتوا میخوانیم
کتاب پرورش سئو فحوا به قلم امیرحسین اسماعیلی در 7 فصل و 86 صفحه تهیه و صفت گردیده است. این کتاب بصورت رایگان باب اختیار تمام قرار گرفته و بازنشر و معرفی آن قید است. سیاهه مطالب کتاب به شرح زیر است:
    محتوای با کیفیت چیست
    کلمات کلیدی نوشته چگونه بازشناخت میشوند
    انتخاب کلمات کلیدی درخور
    پا به پا یک محتوای بهینه تولید کنیم
    اصول اتیکت گذاری صحیح در سکوی پرتاب موشک
    تاثیر SCHEMA بر سئو
    چسان تعداد دیدگاه ها را افزایش دهیم
پس از مطالعه ظریف این تذکره و با کمی تمرین و پشتکار شما به یک نویسنده هوشمند تبدیل خواهید شد، قبل از انتشار تمام مطلب بخوبی میدانید که چه هدفی را دنبال میکنید و مسیر رسیدن به ثانیه هدف سریعتر و ساده خیس خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.