فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

راهنمای کاربری برد آموزشی SR 300


» :: راهنمای کاربری برودت آموزشی SR 300

راهنمای کاربردی برودت آموزشی  sr300

حاوی راهنمایی برپایی سخت افزاری و نرم افزاری راهنمای کار با پروگرامر  آی سی 

نحوه نوشتن برنامه و کامپایل کردن حرف رقیق افزار   avr s tudio

و چند نرم افزار دیگر باب همین اساس


فصل اول: مقدمه
1-1.چرا به سمت برد آموزشی نیاز داریم؟
امروزه با توجه به سمت پیشرفتهای سریع و نوآوریهای روز به سمت روز در تمامی علوم به ویژه مهندسی الکترونیک و کامپیوتر و ترکیب این دو رشته . هر نهار مثال تحولاتی در محصولات وتولیدات صنعتی هستیم .
قطعات و محصولات بهتر رقیق افزارهای قوی خیس و ساده تر امکان طراحی پیچیده ترین مدارات را برای ما فراهم میکنند. کار حرف آی سی ها و کنترلر های جدید انگیزه شده بسیاری از محصولات خارجی در داخل کشور و به دست طراحان و مهندسین ایرانی با قیمتهایی بسیار کمتر از نمونه های خارجی ساخته شوند و در صنعت به راحتی قابل استفاده باشند.
ولی گاهی وجود خود این امکانات انگیزه سردرگمی و نوعی ایست در انتخاب و گاهی صرف نظر کردن از طراحی نیز می شود. میکروکنترلر ها نیز از جمله مورد های این سوژه می باشند .

دانشجویان باب دانشگاهها و آموزشگاهها با میکروکنترلر های جدید و نحوه پیشه با آنها آشنا می شوند و به علت حجم زیاد اتصالات در اکثر موارد با وجود درست بودن طراحی و برنامه نوشته شده از لذت جواب گرفتن از مدار محروم می شوند یا به علت نداشتن تمرین و تجربه کافی در زمینه نیازهای واقعی از اشتغال در صنعت محروم می شوند.
مهندسین با آزمایش نیز زمان لازم جانب شرکت در کلاسهای آموزشی را نداشته و یا ترجیح می دهند خود شروع به یادگیری نمایند و به این جهت اغلب از برد های آموزشی یا (Starter Kit) و یا Development board های خارجی و داخلی استفاده می کنند.
ولی با قید این موارد کمتر کسی با اشکال میکروکنترلرها وتفاوتهای میان آنها آشنایی داشته و یا از انتخاب میکروکنترلر مناسب با کار خود مطمئن می باشد. و گاهی ممکن است به علت نداشتن پروگرامر و یا نرم آلت و
.......امتداد


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.