در فایل ضمیمه یا سمینار 29 صفحه ای ورد به همراه پاور پوینت 30 اسلاید در زمینه قیمت گذاری خطوط انتقال در سیستم های ازسرگیری قالب یافت قرار داده شده است. در هماندیشی کلیه فرمول بندی در مناسبت قیمت گذاری در سایر مقالات نوشته شده است. بخشی از سمینار در زیر داده شده است.
تمامی سازمانها و شرکتها، برای کالاها و خدماتی که عرضه میدارند قیمتی تعیین میکنند. این قیمت ممکن است باب شکل مفاهیم گوناگون مانند شهریه، آبونمان، حق العمل، اجراه بها و... عنوانمیشود.
در بین اجزای آمیزه بازاریابی، قیمت تنها عاملی است که موجب ایجاد دخل میشود. همچنین قیمت انعطافپذیرترین آژانس آمیزه بازاریابی آشنا میشود چراکه میتوان به سرعتآنراتغییرداد.
اگرچه رقابت بر تارک قیمت یکی از مسئلههای عمدهای است که شرکتها با آن روبهرو میشوند، لیک بسیاری ار شرکتها نمیتوانند این مسئله را به شیوهای عالی حل کنند.
با همتراز شدن کیفیت کالاهای شرکتهای متفاوت و تشدید رقابت، عنصر قیمت به یکی از مهمترین عوامل اثربخش بر حفظ و جذب مشتریان و وفاداری و رضایت آنها تبدیل شده است. این قضا امروزه به دلیل گسترش روزافزون اینترنت بیشتر مصداق پیدا میکند.
عدم امکان ذخیره سازی انرژی الکتریکی از یک جانب و همچنین سود هزینه های بسیار اقتصادی جهت ایجاد نیروگاههای جدید از جانب دیگر،سیاستهای کلی تولیدانرژی الکتریکی را به سمت سمت و سوئی جدید باب ارتباط با مدیریت انرژی الکتریکی بازار داده است. واقعیت اینست که مصرفانرژی الکتریکی ثابت نبوده و همواره بصورت تابعی غیر خطی از پارامترهایمختلف زمانی، محیطی، اقتصادی و…در نوسان می باشد. تغییرات مصرف بارالکتریکی شرکتهای تولید کننده برق را مسئول کرده است در زمانبندیهایمختلف دادهها مورد نیاز را جهت مدیریت بهتر انرژی باب سیستمهای قدرتپیش بینی کنند.