فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

زندگیتان را با انجام روزانه این تمرین 6 دقیقه ای متحول کنید


» :: زندگیتان را با اجرا روزمره این تمرین 6 دقیقه ای متحول کنید

برای متحول کردن زندگی و پیشرفت خصوصی خیلی گرفتار هستید و هیچ فرصتی ندارید؟ خب خود هم همینطور، فقط ما نه، هیچکس دیگری فرصت ندارد مهم نیست الان باب چه جایگاهی از زندگی قرار دارید، هرجایگاهی که داشته باشید، الان در این لحظه که در اسم تلاوت این مطلب هستید، همه ی ما تنها یک مورد مشترک با همدیگر داریم :خواهان پیشرفت کاری و اختصاصی هستیم

اگر اسم پیشرفت کاری و فردی نباشید، هر روزتان مانند روز قبلتان خواهد بود. یک زندگی دوبارگی خواهید داشت با یک سری وقایع و رویدادهای قابل پیش بینی ! این یعنی چیزی بدتر از جحیم

موفقیت و خوشبختی را اگر بخواهیم حرف اعداد 1 تا 10 بسنجیم، بری شک همه ی ما میخواهیم در وضعیت رقم 10 رسم بگیریم. اما چرا در این اسباب نیستیم؟ چون اکثرمان فراموش کردیم از بهر بدست آوردن چیزی، باید چیز دیگری را از دست داد، یک مبادله باید اجرا شود؛ از بهر موفقیت نیز، باید زمانی را باب روز از بهر پیشرفت شخصی تان تعیین کنید و هرگز از آن نکاهید .

خب، اکنون چاه کسی حاضر است وقتش را بگذارد برای اینکار؟ تمام مان میخواهیم، اما کسی آیا واقعا اینکار را میکند؟ به طور حدوسط تنها 3% مردم این 3% دقیقا همان افرادی هستند که 97% تمکن را نیز به سمت خودشان اختصاص داده اند و طبق‌معمول دیگران حسرت زندگی آنها را باده خورند .

اما یک جاده میانبر !
ما میخواهیم باب این نوشته یک راه میانبر برای شما شرح دهیم. این جاده میانبر، دقیقا کاری را برای شما اجرا میدهد که برای افراد موفق انجام میدهد، شما تنها احتیاج دارید 6 دقیقه هر روز، به این تمرین بپردازید، بدون شک، تضمینی، این 6 دقیقه باب روز، در عرض 21 نهار زندگی شما را متحول خواهد کرد .

تنها 6 دقیقه؛ این 6 دقیقه، 6 بهر دارد که برای هر بخش مراحلی تعیین شده. اجازه ندهید بی‌آلایشی این 6 لطیفه شما را از قدرت این تمرین غافل کند .

این تکرار آسان پشتوانه  علمی دارد که باب هر بند توضیح داده شده و تمام موارد صحیح و برازنده اجرا در آن گنجانده شده، به زبان ساده تر یک بسته تام موفقیت است، پس از ثانیه استفاده کنید، پیوسته استفاده کنید و سریع بدنبال نتایج آن نباشید، ناخودآگاه زندگی شما را بری آنکه خودتان بفهمید، اسیر تغییر خواهد کرد .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.