فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

مدل کاغذی سه بعدی گربه


» :: مدل کاغذی سه بعدی گربه

گُربه جانوری اهلی از خانواده گربه‌سانان و یک حیوان گوشتخوار است. گربه‌ها از ۶ تا ۷ ماهگی بالغ می‌شوند .گربه، حرف نام علمی Felis silvestris catus، زیرگونه‌ای از گربه وحشی حرف نام علمی Felis catus است. برای تمایز این جاندار از اشکال وحشی از نام گربه خانگی یا پیشی آمخته استفاده می‌شود .

حدود ۶۰۰ میلیون گربه امروزه باب سراسر دنیا پراکنده‌اند و تقریباً در تمام جایی که انسان‌ها زندگی می‌کنند، بود و باش دارند. نسل تقریباً تمامی این گربه‌ها به پنج پیشی وحشی ماده از زیرگونه گربه دشتی آفریقایی می‌رسد که حدود آبادی هزار سال پیش در خاورمیانه تعیش در کنار انسان‌ها را برگزیدند، نخستین انسان‌هایی که حرف اهلی‌سازی گندم و جو عصر کشاورزی را آغاز کرده بودند.

مدل های کاغذی آلت آموزشی مناسبی میباشند . این مدلها اضافه بر کاربرد آموزشی برای سنین پست خیس میتوانند به عنوان دکور مناسب و ارزان قیمت بکار گرفته شوند و جنبه آموزشی آنها بعد از ساخت هم بااهمیت میباشد. از بهر استعمال از این فایل ابتدا آنرا بر چهر کاغذ و یا جنس کارتن چاپ کرده و سپس برش داده و طبق فایل راهنما بچسبانید . به سمت همین بی‌آلایشی شما صاحب یک الگو با تناسب واقعی و بسیار زیبا خواهید بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.