فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

نرم افزار شناسایی ایمیل معتبر و ارسال ایمیل گروهی


» :: رقیق افزار شناسایی ایمیل معتبر و ارسال ایمیل گروهی

قیمت در سایتهای دیگر 25000 تومان است سرپرست در این سایت تنها 10000 تومان

 نرم آلت شناسایی ایمیل های ارزشمند از میان لیست ایمیل ها

Maxprog eMail Verifier 3.6

لیست حاوی ایمیل عنوان ها را میتوانید از سایت های جوراجور اینترنتی پیدا کنید. و یا آن را با پول ناچیزی خریداری نمایید. ولی آیا همه این آدرس ها معتبر هستند؟

پاسخ منفی است. بسیاری از آدرس ایمیل ها بعد از مدتی و به سمت بلد عدم مراجعه صاحب آن، غیر فعال میشوند. برخی ایضاً اصلا بود خارجی ندارند و فقط برای بزرگ شدن سیاهه باب آن قرار گرفته اند .

به همین دلیل، در این مطلب نرم افزاری را به سمت شما معرفی میکنیم که میتواند ایمیل های معتبر را از میان سیاهه ایمیل ها که به آن میدهید آشکار کند  

ار شما صاحب یک وب سکوی پرتاب موشک تجاری یا کسب و کار آنلاین هستید و میخواهید ایمیل تبلیغاتی ایفاد کنید، این نرم افزار میتواند آدرس ایمیل های معتبر را از بین انبوهی از آدرس ها پیدا کند. سپس میتوانید این لیست سالم و باطنی از ایمیل ها را به سمت صورت یک فایل جدید ذخیره کنید و بعدا توسط یک نرم آلت ارسال ایمیل گروهی  اقدام به ایفاد ایمیل به آنها کنید .

همنین میانجیگری این نرم آلت میتوانید ایمیل های دوبارگی که در سیاهه وجود دارند را پیدا کرده و آنها را حذف کنید. (با لیست کردن ایمیل ها به ترتیب الفبا و مشاهده و حذف ایمیل های دوبارگی

طرز کار این نرم آلت به این صورت است که ابتدا باید یک سیاهه متنی حاوی آدرس ایمیل ها را به سمت آن بدهید. سپس باید به اینترنت متصل شده و دکمه Run Test را از منوی نرم افزار بزنید. آن‌گاه نرم افزار شروع به کار کرده و حرف اتصال به سرور مخصوص خود و چک کردن هر آدرس ایمیل، ارزشمند یا غیر معتبر بودن ثانیه را بررسی میکند. سپس لیست ایمیل های معتبر را به سمت صورت یک فایل متنی جدید در انتخاب شما قرار میدهد .

رقیق افزار ارسال ایمیل انبوه ایضاً به عنوان هدیه به سمت شما ارائه شده که درباره ثانیه نیز توضیحاتی عرض می شود:

 نرم افزار ایفاد انبوه ایمیل

Maxprog MaxBulk Mailer Pro 8

همه افرادی که عنوان ایمیل دارند، حرف ایمیل های تبلیغاتی و انبوه آشنا هستند. لیک اگر حرف الان فکر میکردید که این ایمیل ها به صورت تک تک ارسال میشود در خبط بودید. معمولا کارتل های تبلیغاتی و یا صاحبان احراز و کار اینترنتی، از نرم افزارهای مخصوصی برای ایفاد انبوه ایمیل استعمال میکنند .

 

یکی از بهترین نرم افزارها برای ارسال ایمیل گروهی، نرم افزار Maxprog MaxBulk Mailer Proمیباشد

برای ایفاد ایمیل به اندازه زیاد علاوه بر یک نرم افزار ارسال ایمیل گروهی، به یک  لیست ایمیل نیز احتیاج دارید. کافیست لیست ایمیل ها را به رقیق افزار بدهید و روال و زمان بندی ارسال ها را تعیین کنید. برای اینکه ایمیل های ارسالی شما Spam نشود علاوه بر همه اینها طبق‌معمول به یک ایمیل حقیقی که از اتصال  SMTP پشتیبانی آهسته ایضاً احتیاج دارید .


برخی از قابلیت های نرم افزار ایمیل گروهی Maxprog MaxBulk Mailer Pro :

- امکان وارد کردن لیست ایمیل ها از فایل متنی
-
ارسال ایمیل با فرمت های جوراجور HTML
-
امکان جستجو در ایمیل ها و حذف آدرس های تکراری
-
مشاهده پیش ارائه ایمیل قبل از ایفاد
-
تایید تام از زبان فارسی برای ارسال ایمیل
-
توانایی اتصال به سمت پورت های SMTP و POP


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.