شرح مختصر :
این مطالعه چهارچوب الگو های تلفیقی پرورش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار بسط می دهددر این خواندن فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند ابتیاع انبازی دارند مورد توجه قرار می گیرند حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده حرف اصل رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این بررسیها بر اساس صحبت با مدیران واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات عالمگیر می باشدبر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی عرضه شده است
سیاهه :
آغاز
عایقها کلی موجود در فرایند خرید
چارچوب و الگو های ذهنی
پردازش دادهها بازار
هویت آموزش گروهی
عملکرد فرایند خرید
نتایج و معانی ضمنی