فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

گزارش کارآموزی در شرکت فنی حفاظتی


» :: گزارش کارآموزی باب شرکت فنی حفاظتی

-1نصب یک کارت شبکه ی مجازی

از بهر برپایی یک کارت شبکه ی مجازی آغاز به Control Panel رفته و حرف روی گزینه ی Add Hardware کلیک کنید. بعد از نواختن دکمه ی Next ، کمی آرام کنید تا کامپیوتر به پرش و جدول خودش برای یافتن سخت افزار جدید پایان دهد. بعد از ناکامی باب پیدا کردن سخت افزار جدید، از شما سوال می کند آیا واقعن سخت افزار را نصب کرده اید و شما باید به دروغ گزینه ی آغاز یعنی Yes, I have already connected the hardware را بزنید و سپس ادامه.

در برگ ی بعد کامپیوتر از شما می خواهد از لیست آشکار شده سخت آلت مناسب را انتخاب کنید که شما باز بازهم قید این‌سان کاری نمی کنید. میایید در انتهای لیست و گزینه ی Add new hardware device را انتخاب می کنید وNext را میزنید. باب برگ ی بعد گزینه ی دوم یعنی انتخاب سخت آلت به صورت دستی را انتخاب کرده و سپس به سمت صفحه ی بعد میروید. در صفحه ی بعد از بین پیچیده آلت های رایج، گرینه ی مورد نظر این پست، یعنی Network Adapters را انتخاب کرده و Next را میزنید و کمی صبر می کنید.

در صفحه جدید از قسمتManufacturer گزینه ی Microsoft و از اقبال Network Adapter گزنیه ی Microsoft loopback adapter را انتخاب می کنید و دو بار اساس در پی حرف روی گزینه ی Next کلیک باده کنید. کمی صبر کنید و در پایاین بر روی Finish کلیک کنید!

حالا می توانید به سمت قسمت Network connection بروید .

2-2 آموزش شبکه کردن دو کامپیوتر

شبکه های کامپیوتری از لحاظ منطقی به سمت دو دسته تقسیم می شوند:

1.(WorkGroup)یا Peer-To-Peer
Domain (Server Based) .2


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.