فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

مقاله بکارگیری روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ABC


» :: مقاله بکارگیری آیین هزینه یابی بر مبنای پرکاری ABC

شرح مختصر : هزینه یابی و افراز و تحلیل هزینه ها ، ابزاری مدیریتی است که می تواند مدیران را در دستیابی به داده های بایسته برای تصمیم گیری های آگاهانه تر در رابطه با سرمایه گذاری از بهر اقدامات و زیر ساختارها یاری دهد . هدف این مطالعه احتساب بهای قید شده خدمات رادیولوژی بهداری بهبودی با استفاده از روش خرج یابی بر مبنای فعالیت در سال ۱۳۹۱ بوده است .

مواد و آیین بازجست : مطالعه حاضر از نوع مطالعات کاربردی است که به صورت مقطعی و پیش نگر اجرا شده است . داده های مورد نیاز از جاده صحبت با مسئولین بیمارستان و واحدهای ذیربط ، مشاهده فعالیت های بخش رادیولوژی و بررسی مدارک و دفاتر موجود در بخش و واحدهای اداری و تایید جمع آوری گردید . سپس ، قیمت تمام شده بهر رادیولوژی با استفاده از رویکرد خرج یابی بر مبنای فعالیت و با به کارگیری نرم افزار Excell محاسبه شد .

یافته ها : بررسی های اجرا شده آرم می دهد که کل هزینه ها و درآمد اختصاصی بخش ، به ترتیب ، پول ۳۰۴۸۱۳۷۰۸۴۰ ریال و ۲۹۳۵۳۹۸۲۲۱۹ ریال است هزینه تنها پرستش بخش رادیولوژی نیز ۱۴۶۹۹۷۳٫۵۱ ریال محاسبه شده است .

نتیجه گیری : حرف اساس یافته های بازجست می توان از طریق بهبود عملکرد ، به سمت خصوص آشتی اقدامات مدیریت منابع انسانی و نیز استانداردسازی مصرف به غرض کاهش هزینه های مصرفی ، ارز تمام شده خدمات را کاهش داد .

فهرست :

سابقه‌ها پژوهش

پژوهش های داخل کشور

پژوهش های خارج کشور

ارض بازجست

قلمرو موضوعی

ارض مکانی

سوال پژوهش

مواد و روش بازجست

یافته ها

نتیجه گیری

پیشنهادها

منابع


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.