فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

دانلود مقاله و تحقیق کامل در مورد اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار‎ (تعداد صفحات 38)


» :: دانلود نوشته و تحقیق کامل باب مورد اصول مشتری مداری در مهندسی نرم افزار‎ (تعداد صفحات 38)

 اهمیت ارتباطات برای آدم ها ، سازمان ها و کشورها از پیش بیشتر شده است. ارتباط توده ایا حرف مشتریان در سازمان ها جای خود را به ارتباطات تک به تک داده است و تمامی کارکنان سازمان ها برای بهبود فعالیت های خود و سازمانشان بایستی اصول ارتباطات و مشتری مداری را درک کنند و بکار گیرند زیرا چنانچه کارکنان مبانی و اصول ارتباطات اجتماعی را ندانند نمی توانند منافع دو طرفه را مراعات نمایند.  در بازار رقابت، بلد محوریت مشتری، افزایش درآمد و کسب سود است. در حوزه خدمات دولت‌ها، مشتری‌مداری و احترام ارباب‌رجوع با اجبار قانونی، بخشنامه یا صدور دستورالعمل مورد توجه قرار گرفته است. در حالی‌که در پهنه فروش اروس و ارایه خدمات انحصاری که امروزه به فراوانی در تعاملات اجتماعی وجود دارد، ضرورت مشتری‌مداری، کرامت انسانی و انگیزه‌های معنوی است. ضرورتی که غفلت از آن، کرامت انسانی عرضه‌کنندگان را مخدوش می‌کند.

فهرست :

مفهوم اسم

انواع نگرش به اسم

انواع مشتری

مشتریان چه نوع رقیق افزاری میخواهند؟

نیازهای مشتریان

راههای تقویت اسم مداری در شرکت ها

رسم زری مشتری مداری

مشتری حاکم زری و نامرئی

روشهای انجذاب مشتری

تبلیغات و آگاهی رسانی

شکایان ارزانترین جاده شناختن مشتریان

تدبیر خدمات مشتری

هزینه از چشم‌انداز مشتری

بها مشتری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.